اخبار داغ :

از نخستین آلبوم «آرین نائینی» رونمایی می شود

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: پیش فروش نخستین آلبوم آرین نائینی، خواننده آهنگساز و تنظیم کننده، با عنوان «سوت سکوت» در فضای مجازی و از طریق سایت های ریتمو و بیپ تونز آغاز شده است و در روز چهارشنبه 14 شهریور ماه مراسم رونمایی از این آلبوم در خانه وارطان به نشانی میدان فلسطین، ضلع غربی خیابان طالقانی، پلاک 514، برگزار خواهد شد.

آرین نائینی از سال 87 توسط فیلم سینمایی کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد، به شهرت رسید و به فردی شناخته شده بین مخاطبان موسیقی تبدیل شد. او همچنین موزیک ویدئو «مرز بی کسی» را در یکی دو ماه اخیر منتشر کرده است.

آلبوم موسیقی «سوت سکوت» دارای 12 قطعه می باشد که حبیب سررشته داری، کیان حجازی و امیر توده فلاح ترانه های این قطعات را سروده اند. «اعتصاب اعصاب»، «نیکائیل»، «سوت سکوت»، «آخرین حضور»، «یک ذره فکر کن»، «خط پایان»، «عاشق کشی»، «پنجره، بودن یا نبودن»، «جهان زیبا»، «خاک بیدار(ایران)» و «سربازهای روز» عنوان های این 12 قطعه هستند.

آرین نائینی در این آلبوم علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی و تنظیم، نوازندگی گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک و کیبورد و باس نیز بر عهده ی خود او بوده است. نوازندگانی همچون یاسر ساکی مهر و پوریا قربانی(کیبورد)، کیان حجازی(باس)، سعید جامع و سیاوش علی محمدی(درامز) و مهدی عبدی(ویولونسل) در این آلبوم ساز نواختند.

نشر این اثر بر عهده ی موسسه نشر و پخش جوان با مدیریت نیما جوان بوده و همچنین کیان حجازی به عنوان تهیه کننده، فرشاد پاسدار به عنوان مشاور پروژه، ندا عقیقی به عنوان مدیر پروژه، صادق کیا به عنوان مدیر رسانه ای، مجتبی توسلی به عنوان مدیر اجرایی، امیر حسین پروین به عنوان مدیر فنی و نیما مرادی عکاس و گرافیست در تولید این مجموعه حضور داشتند.

میکس و مسترینگ این آلبوم بر عهده ی آرش پاکزاد بوده و در استودیو شخصی فرشاد پاسدار و استودیو شخصی آرین نائینی ضبط شده است.