اخبار داغ :

اعتراف حمید هیراد به پلی بک خوانی و اعلام ترس از عذرخواهی

hirad

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: حمید هیراد، خواننده ی موسیقی پاپ کشورمان، صبح روز شنبه 19 آبان ماه به عنوان مهمان در برنامه ی صبحگاهی حالا خورشید حضور داشت و توضیحاتی را در خصوص حواشی به وجود آمده از جمله اجرای پلی بک در کنسرت شیراز ارائه داد.

این خواننده ی پاپ در پاسخ به این سوال که اجرای او در شهر شیراز پلی بک بوده است یا خیر توضیح داد: “بخشی از یک قطعه در آن اجرا پلی بک بوده است. من قبل از کنسرت شیراز کسالت شدیدی داشتم و این کسالت شدید باعث شد تا بخشی از قطعه ی یار پلی بک باشد زیرا هم ترک شادی بود و هم اوج بالایی داشت و همچنین برای اجرای این قطعه مجبور بودم دوندگی های بسیاری بر روی استیج داشته باشم و این کسالت مانع از انجام کار می شد. من یک لاین رو به عنوان بک وکال قرار دادم تا بتواند مرا در اجرای این قطعه یاری کند” .

وی همچنین ادامه داد: “من فقط بخشی از یک قطعه را پلی بک خواندم و اگر این اتفاق رخ داد به این دلیل بود که افرادی که روبه روی من نشسته اند حال بهتری داشته باشند اما همه جا نوشتند که تمام اجراهای من پلی بک بوده است. شاید باید می آمدم و عذرخواهی می کرد اما جو به حدی سنگین شده بود که من ترسیدم حرفی بزنم. به هرحال من جوان بودم و کم تجربه و نمی دانستم در آن شرایط باید چه کنم”.

حمید هیراد همچنین در این خصوص که از اشعار استاد شهریار بدون اجازه استفاده کرده و به رنجاندن خانواده ی استاد و سرقت ادبی متهم شده بود بیان داشت: “خانواده ی ایشان از من ناراحت نشدند؛ من 4 شب در تبریز کنسرت داشتم و فرزند استاد شهریار در این کنسرت حضور داشته و در رابطه با اجرای من و شعرهای پدرشان صحبت کردند. من فیلم صحبت های پسر استاد شهریار را هم دارم” . این فیلم روی آنتن زنده برنامه ی حالا خورشید پخش شد.

هیراد صحبت کوتاهی نیز در خصوص کاور کردن یکی از قطعات آهنگساز مشهور هلندی، تییستو، داشت: “من یکی از قطعات این آهنگساز را به نام دیوانه شهر کاور کردم که این کار به اسم دزدی تمام شد. در حالی که ایشان در اینستاگرام برای من پیامی فرستاد که از این قطعه خوشش آمده و لاین خالی صدا را از من خواست و هیچ ناراحتی از این اتفاق نداشت” . تصویری از این پیام نیز روی آنتن زنده نشان داده شد.