اخبار داغ :

«امیر حسین اویسی»: مهمترین ویژگی مادرم فداکاری است

موسیقی پارس: «امیر حسین اویسی» رهبر ارکستر «محمد علیزاده» و یکی از بهترین نوازندگان ایران است که تجربه خوانندگی نیز دارد. به بهانه روز مادر گفت و گویی صمیمانه با این هنرمند انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.
«اویسی» در رابطه با اینکه مادرش از ابتدا با حرفه او موافق بود یا خیر، گفت: نه، مادرم موافق نوازندگی من نبود؛ او دوست داشت درسم را ادامه دهم چرا که معتقد بود موسیقی به درسم لطمه می زند و به عنوان یک بیزینس و حرفه آن را قبول نداشت؛ بلکه موسیقی را یک تفریح می دانست. اما زمانی که موسیقی برایم جدی تر شد و آن را به طور حرفه ای کار کردم، با این موضوع کنار آمد.
وی افزود: گاها دیده ام که مادرم از من تعریف می کند و می گوید در رابطه با موسیقی چنین تصوری نداشت، اما وقتی موفقیتم را در این حرفه دیده است،این موضوع را پذیرفت.
در نوازندگی، پدرم مشوق من بود. برایم ساز خرید و من نوازندگی را شروع و از شدت علاقه، پیگیری کردم تا به خوبی یاد بگیرم.
وی در خصوص مهمترین ویژگی اخلاقی مادر خود گفت: بالاترین ویژگی مادرم فداکاری است. بنظر من ۹۹ درصد مادران این ویژگی را دارند و بی مورد نیست که می گویند: «بهشت زیر پای مادران است»، چون مادران بسیاری از خصوصیات از جمله فداکاری، مهربانی، از خود گذشتگی را دارا هستند. بسیاری از اوقات ممکن است ناراحت باشند اما چیزی از غم خود به خانواده نمی گویند، خیلی وقت ها بار زندگی را به دوش می کشند، اما ناراحتی خود را در چهره نمایان نمی کنند، تا دل فرزندان آزرده نشود، مادر من نیز یکی از این مادر ها است.
وی در پایان افزود: چون روز مادر و تولد مادرم، در یک روز است؛ هم تولدشان را تبریک می گویم و امیدوارم سایه اش همیشه بالای سرم باشد و همچنین روز مادر را نیز به ایشان تبریک عرض می کنم، انشالله که همیشه سلامت باشند. مادرم یکی از مهمترین افراد زندگی من می باشد که واقعا بسیار تاثیر گذار بوده است.