اخبار داغ :

«امین غفاری»: آثاری از هانزریمر، باخ و.. را اجرا خواهیم کرد

موسیقی پارس: «امین غفاری» نوازنده مطرح ویولن در سی و سومین جشنواره فجر حضور دارد و در روز چهارشنبه 27 دی ماه، ساعت 18:30 در فرهنگسرای نیاوران با گروه خود روی صحنه حاضر می شود و به اجرای برنامه می پردازد.

به بهانه حضور «امین غفاری» در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، مصاحبه ای با وی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید:

«امین غفاری» در خصوص تجربه حضور خود در جشنواره موسیقی فجر گفت: امسال دومین حضور مستقل من در جشنواره موسیقی فجر است؛ آخرین حضور مستقلم در سال 93 بود که در بخش استعداد های درخشان شرکت داشتم و همین طور با ارکستر پاسارگاد کنسرت چایفوسکی را اجرا و همچنین مقام اول را با ارکستر پاسارگاد کسب کردیم.

وی در رابطه با گروه خود و قطعاتی که در کنسرت جشنواره فجر اجرا خواهد کرد نیز بیان داشت:

در این کنسرت سولوی ویولن را خود اجرا می کنم و آنسامبل نیز هست که گروهم مرا همراهی می کنند. طی این برنامه یک کنسرت زهی داریم؛ 5 نفر نوازنده کنسرت زهی هستند شامل: یک پیانیست، دو نوازنده گیتار و یک درامر که آثاری از پازانی، درامز، هانزریمر، باخ و.. را اجرا خواهیم کرد که امیدوارم مخاطبان اجرای مان را دوست داشته باشند.

او همچنین در مورد جشنواره موسیقی فجر چنین عنوان کرد:

جشنواره فجر فرصت بسیار خوبی است برای کسانی که دوست دارند بیشتر دیده شوند و شرایط برای شان فراهم باشد که اجرا کنند. وجود چنین جشنواره هایی باعث شادمانی است و خیلی خوشحالم که این جشنواره بین المللی می باشد و در سطح بین المللی گسترش داده شده است؛ فقط امیدوارم که جشنواره فجر، تنها معطوف به این ده روز نباشد و گروه ها و اشخاصی که در این جشنواره درخشیدند، بعدها نیز به آنها فرصت داده شود تا بیشتر دیده شوند و این استعداد ها در جشنواره ها کشف شود، همچنین ای کاش که بخش رقابتی دوباره به جشنواره برگردد.

«غفاری» در بخش پایانی صحبت های خود خطاب به مخاطبانش گفت:

از تمام مخاطبان که در کنسرت های قبلی من در تهران حمایت کردند تشکر میکنم و ابراز خوشحالی میکنم که در این جشنواره با آثار تازه ای که می خواهیم اجرا کنیم میزبان مخاطبان مان هستیم و امیدوارم که 27 دی در سالن نیاوران تشریف بیاورند و لذت ببرند.

 

نویسنده: فاطمه فرج الله زاده