اخبار داغ :

انتشار قطعه «تو که بلدی» با همکاری مشترک امید ساربانی و بهنام حکیم

امید ساربانی

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: امید ساربانی از خوانندگان جوان ایرانی است که با کمک گروه موسیقی «ماهر» در زمینه موسیقی و خوانندگی در حال فعالیت می باشد.
وی تازه ترین اثر خود را که «تو که بلدی» نام دارد، با همکاری و حمایت «بهنام حکیم»، از نوازندگان و موزیسین های سرشناس عرصه موسیقی، منتشر کرده است.
این قطعه از سروده های «علی بحرینی» و ملودی «امید ساربانی» بوده، همچنین تنظیم این اثر به صورت مشترک بر عهده «معین ادیم» و «بهنام مشترک» می باشد.
بهناز حکیم نوازنده کاخن و آرش لرد نوازنده باس، در کنار مدیریت و نوازندگی گیتار بهنام حکیم از دیگر عواملی می باشند که در این اثر هنرنمایی کرده اند.
«امید ساربانی» بیش از یک دهه در عرصه موسیقی فعالیت و همچنین با «بهنام حکیم» نیز همکاری داشته است. جدا از اینکه این موزیسین (بهنام حکیم) در بسیاری از کار های وی نوازندگی کرده، در دومین دهه فعالیت این خواننده نیز از نقش مهمی برخوردار می باشد.
این اثر نخستین همکاری مشترک بین «امید ساربانی» و «بهنام حکیم» می باشد که تیزر آن با حضور «بهناز حکیم» تولید و منتشر شده است. همچنین در این اثر بهنام و بهناز حکیم برای اولین بار در کنار یکدیگر حضور دارند.