اخبار داغ :

اولین اجرای «میثم ابراهیمی» در جشنواره موسیقی فجر برگزار شد

موسیقی پارس: شامگاه دوشنبه ۲۷ دی ماه کنسرت «میثم ابراهیمی» در جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در یک سانس برگزار شد.

در این کنسرت که نخستین تجربه «ابراهیمی» در جشنواره موسیقی فجر بود؛ با قطعه «منو نگاه نکن» آغاز شد و در ادامه آثاری همچون «عشقم»، «حس تو»، «ستاره بارون»، «باز بارون»، «شاید عاشقتم»، «خسته‌ام» «چشمامو بستم»،«عشق» و…. اجرا شد.

قطعه «ستاره بارون» با هم خوانی بینظیر هواداران همراه بود که فضای احساسی خاصی  را در سالن میلاد پدید آورد.

در بخش پایانی این کنسرت «ابراهیمی» اعلام کرد قصد دارم یکی از قطعات را به درخواست شما مجدد اجرا کنم؛ سپس قطعه «حس تو» را تقدیم هواداران کرد؛ وی پیش از اجرای این قطعه گفت: «حس تو» را برای خدا خوانده ام و خوشحالم کنسرت را با این اثر به پایان می رسانم.

از نکات قابل توجه این کنسرت می توان به اجرای قطعاتی از آلبوم جدید، و اعلام انتشار آلبوم «تیک» در بهمن ماه سال جاری اشاره کرد. 

«سیاوش قمصری»، «اشوان»، «رسول ترابی» و «علی دیباج» از جمله مهمانان این کنسرت بودند. 

«امیر عقیلی»( گیتار الکتریک)، «علی پناهی» ( درامز)، «کیوان فرشید نیا»( گیتار بیس)، «احسان رنجور»( ویولن)، «پیمان محمدپور» ( کیبورد)، «امین قیاسی»( پرکاشن)، «عماد لاریجانی» ( رهبر ارکستر و کیبورد)، «حامد حمیدی»( گیتار کلاسیک) از جمله نوازندگانی اند که «میثم ابراهیمی» را در این کنسرت همراهی  کردند.