اخبار داغ :

اکران مردمی فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» با حضور «مهدی یراحی»

موسیقی پارس: پردیس کوروش در روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه و طی سه سانس، میزبان عوامل فیلم «بیست و یک روز بعد» و مخاطبانش بود.
«مهدی یراحی» که خوانندگی تیتراژ این فیلم سینمایی را بر عهده داشت نیز در اکران مردمی حضور یافت. این خواننده هفته گذشته قطعه «بیست و یک روز بعد» را همراه با ویدیوی اثر منتشر کرد که مورد استقبال هواداران قرار گرفت.
ساخت ملودی و ترانه سرایی قطعه «بیست و یک روز بعد» را «امیرعلی بهادری» عهده دار بود که با تنظیمی از «هومن نامداری» همراه شد.
طی صحبت کوتاهی که «مهدی یراحی» پیش از اکران فیلم انجام داد؛ از هواداران خود درخواست کرد تا بخاطر او برای این فیلم تبلیغ کنند.
«محمد رضا شفاه»، تهیه کننده فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» نیز، طی صحبت هایش به این موضوع اشاره داشت که تا قبل از این همکاری، شناختی از «مهدی یراحی» نداشت اما حال که او را از نزدیک می شناسد به دوست دارانش میگوید که هوادار هنرمند خوبی هستید، او انسانی بسیار دوست داشتنی و از جنس مردم است.
پس از صحبت های «مهدی یراحی»، «محمد رضا خردمندان» و «محمدرضا شفاه» اکران فیلم آغاز شد.
در حاشیه این مراسم «مهدی یراحی» و «امیرعلی بهادری» به عکس گرفتن با هواداران و گفت و گو با آنها پرداختند.

 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1395″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]