اخبار داغ :

اینبار علیزاده تر از همیشه

موسیقی پارس: کنسرت تابستانی «محمد علیزاده» در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و با حضور خیل پرشور هواداران برگزار شد.
این کنسرت که اولین اجرای «علیزاده» پس از دوران نقاهت وی بود، پر انرژی تر از همیشه و با اجرای مهیج این خواننده برگزار شد و اجرای پرانرژی وی، خود گواه این ماجرا است که کسالت از وجود ستاره موسیقی پاپ رخت بر بسته بود.
این اجرا با نمایش کلیپ هایی از هنرنمایی وی در حالی آغاز شد که اجرای قطعه “برگرد” مطلع این اجرای شامگاهی بود.
ستاره محبوب موسیقی پاپ در ادامه هنرمندی هایش با اجرای قطعات «برادر»، «اين اولين باره»، «گاهي بخند»، «كجا ميري»، «عشقم اين روزا»، «بي معرفت»، «فكرشم نكن» و «بي حوصله » با هم صدایی حضار به خاطره بازی با دیروز و خاطره سازی برای فردا با هواداران پرشمارش پرداخت.
از نکات برجسته اجرای «علیزاده» مقدمه های پیش از اجرای قطعاتش می باشد که وی در این کنسرت پیش از اجرای قطعه «ماه عسل» در مقدمه ای خطاب به هوادارانش گفت: «مد شده است که هنرمندان هم دیگر را تخریب می کنند که این ها خود نوعی کمبود است که ریشه در کودکی دارد و اغلب به خدای خودم میگویم ایا این اشرف مخلوقاتت است که گفتی؟!آروز میکنم روزگاری فرابرسد که همدیگر را برای هم دوست داشته باشیم.»
«همينه كه هست»، «تصميمتو بگير»، «چهل درجه » و «جز تو » ادامه ی زمزمه های عاشقانه «علیزاده»و هوادارانش در قلب سالن میلاد نمایشگاه بود.

از دیگر نکات برجسته این کنسرت، حضور “مهدی حسینی” ، “مسعود صادقلو” به عنوان مهمانان ویژه در این اجرا بود.
شایان ذکراست در این کنسرت، «کیانوش علي محمدي» ( بك وكال)، «علي شهبازي» (گيتار الكتريك )،)،«اشكان صديق آذر» (لانچ پد)،«علي پورنگهبان» (گيتار بيس)، «بهمن ميرزازاده» ( گيتار كلاسيك و بوزوكي)،«محمد شعبانی» (سازهاي كوبه اي)، «ايمان ذاكري» ( درامز)، «اشكان موسوي» (ويالون) ، «پوريا فيروزي» (كيبورد)، «هومن داوودي» (فلوت،ساكسوفون) شاکله اصلی گروه ارکستر «محمد علیزاده» را به رهبری «امیر حسین اویسی» تشکیل می دادند.
گفتنی است آخرین کنسرت تابستانی «محمد علیزاده» در تهران، طی روزهای یازدهم ،دوازدهم و سیزدهم شهریور ماه و به همت شرکت فرهنگی هنری “ایران گام” به مدیریت “صدر الدین حسین خانی” برگزار گردید.
سایت خبری تحلیلی موسیقی پارس از آقایان “صدر الدین حسین خانی” و” منصور جهانی” بابت همکاری بی دریغشان کمال تشکر و قدردانی را بعمل می آورد.