اخبار داغ :

این خواننده به کرمانشاه سفر می کند تا کمک های مردمی را به دست همشریان داغ دیده اش برساند

موسیقی پارس: در پی وقوع زلزله و جان باختن جمع زیادی از هموطنان کرمانشاهی، «حافظ ناظری» خواننده مطرح موسیقی با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود، ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان اعلام کرد که شخصاً به کرمانشاه سفر می کند تا کمک های مردمی را به دست همشریان داغ دیده اش برساند.

متن پیام «حافظ ناظری» به این شرح است:

«دوستان عزيزم، مصیبتِ وارده به استان کرمانشاه ستون فقراتِ کشور را به لرزه درآورده است. درست است که گاهی ما ایرانی ها بر سر مسائل نژادی و قومیتی با هم بحث و مجادله می کنیم؛ اما حقيقت این را ثابت کرده است که وقتی اتفاق ناگواری برای هم وطنانمان رخ می دهد، همه ی مردم ایران، برای ایران، دست در دستِ هم متحد می شوند؛ و در این روزهای اخیر بیش از پیش شاهد این هستیم که چگونه همگی مان برای تسکین این غم بزرگ در کنار هم بوده ایم.

هميشه ترجيح می دادم که اگر خدمتی برای دوستانم انجام می دهم، آن را در خلوتِ قلبِ خودم محفوظ نگاه دارم؛ اما در این مدت دوستانِ بسیاری از اقصی نقاط جهان با من تماس گرفته و درخواست داشتند که کمک هایشان را از طریق بنده به عنوان یک واسطه، مستقيماً و مطمئناً به دست مردم زلزله زده ی استان کرمانشاه برسانند.

 

عزیزانی که تمایل به یاری رساندن به مردمِ مناطقِ زلزله زده را دارند، می توانند از طریق شماره حساب زیر، که تحت نظر خود من خواهد بود، جهت وایز وجوه نقدی اقدام فرمایند؛ تا من شخصاً کمک های شما یارانِ همدل و مهربانم را به دست همشهریانِ داغ دیده ام برسانم.

 

شماره کارت:

 ۶۳۹۶۰۷۱۰۰۶۱۶۵۰۲۱

شماره حساب:

۱۰۱۸/۸۵۷/۶۱۶۵۰۲/۱

شماره شبا:

IR ۴۲۰۵۸۰۱۰۱۸۸۵۷۰۰۶۱۶۵۰۲۰۰۱

بانک سرمایه

به نام حافظ ناظری»