اخبار داغ :

باران احساس در کنسرت پاییزی «محمد علیزاده»

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: پس از ایام محرم و صفر برگزاری کنسرت ها اغاز شده است؛ و محمد علیزاده که رکورددار اجرا در موسیقی پاپ است؛ بلیت های کنسرتش در مدت زمان کوتاهی به فروش رفته و دوبار نیز تمدید شده است؛وی طی چهار شب در سالن همایش میلاد نمایشگاه تهران به تهیه کنندگی «صدرالدین حسین خانی» به روی صحنه می رود؛ صدای احساس در اولین شب کنسرتش با اجرای قطعات محبوب و احساسی، خاطرات را با هوادارانش مرور کرد.
او همچون گذشته با قطعه شاد «برگرد» به روی صحنه آمد و از همان ابتدا انرژی سالن را به اوج خود رساند.
«محمد علیزاده» در این کنسرت قطعات پرطرفداری چون «دلت با منه»، «هواتو کردم»، «برادر»، «فکرشم نکن»، «حس ارامش»، «همینه که هست»، «برگرد»، «جز تو» و …را اجرا کرد.
از سورپرایزهای این کنسرت می توان به نمایش تصویری قطعه «عشقم این روزا» اشاره کرد؛ این قطعه به تازگی منتشر شده است؛ که همخوانی و استقبال هواداران نشان می داد به خوبی مورد پسندشان قرار گرفته است.
لباس «محمد علیزاده» در اولین شب اجرایش طراحی ساده وشیکی داشت؛ و طی دو سانس دو لباس متفاوت پوشید.
از جمله مهمانان اولین شب کنسرت «محمد علیزاده» می توان به «لیلا رجبی» رکوردار پرتاب وزنه ایران، «پیمان رجبی»، «سارا منجزی پور» بازیگر، «مسعود صادقلو» و «میلاد ترابی» اشاره کرد.
«علی‌اصغر پورنگهبان» (گیتار باس)، «محمد شعبانی» (پرکاشن)، «علی‌رضا شهبازی» (گیتار الکتریک)، «بهمن میرزازاده» (بوزوکی)، «ایمان ذاکری» (درامز)، «اشکان موسوی» (ویولن)، «سعید عباسی» (کیبورد)، «اشکان صدیق‌آذر» (لانچ پد) و «امیرحسین اویسی» (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد) در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند و «محمد علیزاده» را همراهی کردند؛ ضمن اینکه «داوود اریکه» نوازنده ساکسیفون نیز در کنسرت آذر ماه تهران در گروه «محمد علیزاده»حضور دارد.
ادامه کنسرت های پاییزی تهران «محمد علیزاده» طی سه شب در ۲۱،۲٠و۲۲ آذر ماه برگزار خواهد شد.

در ادامه شما را به مشاهده ی گزارش تصویری “نیلوفر فرهند” دعوت می کنیم :

    دیدگاه های شما

  1. غزال گفت:

    واای چه عکسای قشنگیه
    آفرین به خانوم فرهند