اخبار داغ :

بلیت جشنواره کدام خوانندگان پرطرفدار پاپ به اتمام رسید؟

جشنواره موسیقی فجر

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: مدت زمان کوتاهی تا شروع سی و چهارمین دوره از جشنواره موسیقی فجر، مهم ترین جشنواره موسیقی ایران، باقی مانده و اجرای خوانندگان و هنرمندان کشورمان در بخش های مختلف این جشنواره از جمله بخش موسیقی پاپ مشخص شده است. در بخش پاپ جشنواره، هنرمندان مطرح و محبوب کشورمان حضور و اجرا خواهند داشت که با استقبال کم نظیری از سوی مخاطبان و علاقمندان رو به رو شده است.

افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ با اجرای بهنام بانی، خواننده محبوب و پرطرفدار، طی دو سانس برگزار می شود که تنها در کمتر از 12 ساعت تمام بلیت های نخستین روز از جشنواره با اجرای بهنام بانی به فروش رسید. این در حالی است که بلیت های دو سانس اجرای بانی، از دیگر هنرمندانی که تنها یک سانس اجرا در این جشنواره بر عهده دارند ، زودتر خریداری شده است. گروه محبوب ماکان، محسن ابراهیم زاده، شهاب مظفری، امیر عباس گلاب و برادران آرش و مسیح از دیگر خوانندگان بخش پاپ هستند که اجرای آنها در این دوره از جشنواره سولد اوت شده است. همچنین گروه مطرح و سرشناس سون، گروه محبوب پازل و خواننده پرطرفدار پاپ علیرضا طلیسچی، در این فستیوال حضور داشته و اجرای تک سانسی آنها با استقبالِ علاقمندان موسیقی رو به رو شده به طوری که اکثر بلیت های این سه اجرا به فروش رسیده است.

یکی از نکاتی که در این دوره از جشنواره موسیقی فجر باعث جلب توجه می شود این موضوع است که در بخش پاپ جشنواره شاهد غایبان بزرگی از جمله احسان خواجه امیری، محمد علیزاده، محسن یگانه، مهدی یراحی، فرزاد فرزین، سیروان و زانیار خسروی و… هستیم و خوانندگانی که مدت کوتاهی است وارد این عرصه شده و از محبوبیت بسیاری نیز برخوردار هستند، جایگزین هنرمندان قدیمی و با سابقه کشورمان شده و اجرا در سی و چهارمین دوره از جشنواره موسیقی فجر را بر عهده گرفته اند.

گفتنی است سی و چهارمین دوره از جشنواره موسیقی فجر از تاریخ 24 بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا 30 بهمن ماه ادامه می یابد. اجراهای بخش پاپ این دوره از جشنواره در سالن مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.