اخبار داغ :

به زودی آثار جدیدی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ منتشر می شود

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: زمان اندکی تا آغاز ایام محرم و صفر باقی مانده است و خوانندگان مطرح موسیقی پاپ، در حال تولید آثار جدید برای انتشار در روزهای آتی هستند و به زودی شاهد انتشار قطعات جدیدی از مسیح و آرش، بهنام بانی، فرزاد فرزین، علیرضا طلیسچی، گروه هامان، حامد همایون و… خواهیم بود.

حامد همایون خواننده مطرح موسیقی پاپ که رکوردار اجرای زنده در ایران است؛ مدتی کم کار شده تا با تمرکز بیشتری آلبوم جدید خود را تولید کند.
در پی حضور کم رنگ این خواننده در فضای موسیقی کشور، مدت نسبتا طولانی از انتشار آخرین اثر وی می گذرد و او قصد دارد تا به زودی یک قطعه عاشقانه را در اختیار مخاطبان خود، قرار دهد.

قطعه “نالوطی” تازه ترین اثر آرش و مسیح است که به زودی منتشر می شود.
«نالوطی» تیتراژ سریال نمایش خانگی «ممنوعه» است. در این سریال بازیگرانی چون امیر جعفری، خاطره اسدی، هومن سیدی و… به ایفای نقش می پردازند.
گفتنی است پیش از این، برادران عدل پرور تیتراژ برنامه محبوب و پرطرفدار «ماه عسل» را خواندند که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شده بود.

«تردید» نام تازه ترین اثر گروه «هامان» است که تیزر تصویری آن، در روز جمعه ۲۶ مرداد ماه، با حضور و بازی «نیما رییسی» هنرمند مطرح سینما و تلویزیون و صدای «پدرام نیک نفس» منتشر شده است.
ترانه سرایی قطعه “ترديد” بر عهده حسن علیشیری بوده است و افشين آرام (نوازنده کیبورد)، عليرضا اشرفپور و حسام علوي (نوازنده گیتار)، آرش طهماسبي (نوازنده گیتار بیس)، آشور ظفرمراديان (نوازنده درامز) در ساخت و تولید این اثر همکاری داشته اند. این اثر یکشنبه ۲۸ مرداد ماه منتشر می گردد.

محمد علیزاده، خواننده مطرح موسیقی پاپ که در سال ۹۵ رکورد بیشترین کنسرت را درمیان دیگر خوانندگان، در‌ کارنامه ی خود داشت، این روزها در زمینه اجرای کنسرت و انتشار تک‌آهنگ، حضور کم‌رنگی دارد.
چندی پیش بیان شد که کسالتی برای علیزاده به وجود آمد، سپس وی طی یک پیام صوتی در فضای مجازی، اعلام داشت که وضعیتش رو به بهبود است و همچنین نوید انتشار تک‌آهنگی‌ جدید را به مخاطبانش داد.
علیزاده که این روزها از صحنه فاصله گرفته است و به اجرای کنسرت نمی‌پردازد، در حال تولید اثری جدید با همکاری عماد طغرایی و ‌مهرزاد امیرخانی است.

بهنام بانی قطعه «هنوز دوست دارم» را با ملودی، تنظیم، میکس و مسترینگ حامد برادران و ترانه ی حمیدرضا یوسفی در بیست و هشتمین روز از مرداد ماه تقدیم مخاطبان خود، خواهد کرد.
تور کنسرت انگلیس این خواننده نیز به زودی در شهرهای لندن و منچستر برگزار می شود.

تازه ترین اثر بابک جهانبخش در روز ۲۹ مرداد منتشر می شود. این قطعه دومین آهنگ منتشر شده از آلبوم جدید جهانبخش با عنوان «من هستم» خواهد بود و به گفته خود این خواننده، یکی از احساسی ترین آثار وی به شمار می رود.

علی یاسینی خواننده جوان موسیقی پاپ، پس از انتشار قطعاتی همچون «اگه به من بود» و «نترس» که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شد و توانست مخاطبان زیادی را جذب موسیقی خود کند، تازه ترین اثرش را با عنوان «جنگ» به زودی منتشر می کند.

مهدی مقدم که پس از مدت ها قرار است یکم شهریور ماه در کرج به روی صحنه برود، از انتشار موزیک ویدیوی «ساعت» به کارگردانی «محمدرضا اصغری» خبر داده است.

فرزاد فرزین خواننده محبوب موسیقی پاپ، قصد دارد تا پس از انتشار قطعه ای شاد و پرانرژی، اثری را با عنوان «شبگرد» منتشر کند، همچنین علیرضا طلیسچی که این روزها به شدت مشغول برگزاری تور کنسرت های شهرستان خود است، قطعه «دیوونه دوست داشتنی» را آماده انتشار دارد و حجت اشرف زاده که اخیرا کم کار بوده و روی صحنه نیز نرفته است، به زودی اثری جدید را در دسترس مخاطبان قرار می دهد.