اخبار داغ :

به زودی آثار جدیدی از گروه «هوروش»، «مسیح و آرش»، «امیرعباس گلاب» و… منتشر می شود

 

موسیقی پارس: با آغاز ایام محرم آثاری مرتبط با سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام منتشر شد که از جمله آنها می توان به قطعه «ام المصائب» با صدای «حامد همایون»، «هم نام» اثری از «امیرعباس گلاب» و… اشاره داشت. حال پس از گذشت دهه اول محرم، بسیاری از خوانندگان آثار جدیدی را آماده پخش کرده اند که در روزهای آتی منتشر می شود؛ هنرمندانی همچون «مهدی یغمایی»، «مسیح و آرش»، «مهدی احمدوند»، «گروه هوروش»، «فرزاد فرزین»، «امیرعباس گلاب» و… نیز قصد دارند تا به زودی قطعه جدیدشان را در اختیار مخاطبان قرار دهند که در ادامه می توانید جزییات بیشتری را از این آثار مطالعه کنید:

نهمین اثر گروه «هوروش» با عنوان «تویی دوا»، 26 مهرماه منتشر می شود. ترانه و آهنگ این اثر را «آرش عدل پرور» عهده دار بوده است. لازم به ذکر است گروه هوروش قصد دارند مدتی پس از انتشار این قطعه، «لیلی بی عشق» را به مخاطبان خود تقدیم کنند.

خواننده قطعه «هم نام» که به تازگی این اثر را منتشر کرد و حتی در هیئتی برای عزاداران حسینی آن را اجرا کرده است؛ قصد دارد تا به زودی قطعه «صدای بارون» را در اختیار هواداران قرار دهد. از جمله عوامل این اثر می توان به «مهیار رضوان» اشاره داشت.

«مسیح و آرش» که این روزها بیش از هر زمان دیگری بر سر زبان ها هستند و آثارشان به خوبی مورد استقبال و توجه عموم قرار می گیرد؛ تصمیم دارند در اواخر مهر ماه قطعه «آرومه دل» را با تنظیم «مسعود جهانی» منتشر کنند.

«کم آوردم» نام تازه ترین اثر «مهدی احمدوند» است که در جمعه چهاردهمین روز از مهرماه، ساعت 19 منتشر می شود،

وی پیش از این قطعه «لیلی» را در اختیار هواداران قرار داده بود.

«مهدی یغمایی» نیز به زودی ریمیکس قطعه «کجای راهی» را منتشر می کند. گفتنی است «مریم یوسفی» و «پورزاد علایی» با این خواننده همکاری داشته اند.

«رضا شیری» تازه ترین اثر خود را با عنوان «دلم گرفته» در بیستمین روز از فصل پاییز منتشر خواهد کرد. ترانه سرای این قطعه «علی ضیا» می باشد و «سعید سام» نیز در ساخت این اثر با «رضا شیری» همکاری کرده است.

«فرزاد فرزین» نیز این روزها در تدارک تهیه آثاری جدید برای تازه ترین آلبوم خود، «شانزلیزه» و همچنین تولید چند قطعه که به صورت تک ترک منتشر خواهد شد، می باشد. وی همچنین قصد دارد تا برای دو قطعه از آلبوم «شانزلیزه»، موزیک ویدیو تهیه کند که تصویربرداری آن حدود ده روز دیگر آغاز می شود.

«رستاک حلاج» خواننده قطعه «حال و روز»، به زودی قطعه جدیدی را با حال و هوای پاییزی منتشر می کند. «سعید زمانی» تنظیم تازه ترین اثر «رستاک حلاج» را بر عهده دارد.