اخبار داغ :

تابستانی ویژه برای بابک جهانبخش و هوادارانش

بابک جهانبخش

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: بابک جهانبخش با قطعات و آلبوم جدید خود به استقبال تابستان می رود. وی در صفحه اینستاگرام خود خبری از فعالیت های جدیدش برای هواداران منتشر کرد.
«تو همونی که…» تک آهنگ جدید بابک جهانبخش آماده پخش می باشد و به محض دریافت مجوز از دفتر موسیقی منتشر خواهد شد. در کنار پخش این قطعه جدید، جهانبخش در حال آماده سازی اثر دیگری به عنوان تیتراژ یک برنامه تلویزیونی می باشد. پس از دو قطعه ی «عاشقم کن» تیتراژ برنامه تلویزیونی «نیمروز» و قطعه محبوب «برف»، تیتراژ برنامه تلویزیونی «برف میباره(ویژه شب یلدا)»، این قطعه تازه ترین تجربه ی وی به عنوان خواننده تیتراژ در تلویزیون به شمار می رود.
آلبوم جدید جهانبخش نیز در تابستان منتشر خواهد شد. حال پس از گذشت دوسال از انتشار آخرین آلبوم او «حالم خوبه»، آلبوم جدید به زودی در اختیار هواداران و دوستدارانش قرار خواهد گرفت.
به گفته وی تمام ترانه های آلبوم به قلم محسن شیرالی می باشد و تنظیم کلیه قطعات را معین راهبر انجام داده است. میکس و مسترینگ آلبوم را آرش پاکزاد و آهنگسازی مجموعه را بابک جهانبخش خود بر عهده دارد.
طبق گفته ی بابک جهانبخش پخش و انتشار آلبوم به همت شرکت فرهنگی و هنری آوای فروهر و برادران حاتم پور به شکل متفاوتی صورت می گیرد. همچنین ویدئو های این آلبوم نیز در حال ضبط هستند.
کنسرت های تیر ماه بابک جهانبخش یک روز در شهر رشت، دو روز در تهران و یک روز در بندرعباس به ترتیب در تاریخ 12 تیر، 14,15 تیر و 28 تیر برگزار می شوند که برای تهیه بلیت می توانید به سایت ایران کنسرت مراجعه کنید:
www.iranconcert.com