اخبار داغ :

تالار رودکی میزبان «ارکستر نغمه باران» شد

موسیقی پارس: تالار رودکی چهارشنبه ۲۹ دی میزبان ارکستر نغمه باران به سرپرستی و خوانندگی «علی امیرقاسمی»، در جشنواره موسیقی فجر بود.
این ارکستر که از سال ۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده است؛ در سی دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به رهبری «آرمین تاج بخش» به روی صحنه رفتند، و قطعاتی از آثار قدیمی و جدید آهنگسازان برجسته ایران را اجرا کردند.
در بخش اول کنسرت به ترتیب قطعات اوروتور رقص گیسو، رقص گیسو، کنسرتینو برای سنتور و ارکستر، باران، دل رسوا و شیدا و در بخش دوم نیز قطعات راپسودی چهارگاه برای تار و ارکستر، رنگ اصفهان، تنها منشین، به یاد آن گذشته، مرغ شباهنگ، آیریلیق، کوچه لر، ساری گلین و خاک مهرآیین اجرا شدند.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1325″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]