وی با انتقاد از سیستم حاکم بر موسیقی کشور اظهار کرد: سیستم شرایط را طوری طراحی کرده است تا خیلی بر روی جوان‌ها مانور داده نشود و این عرصه جای ورود جوان‌ها نیست. اصولا از خوانندگانی که در بازار موسیقی آثار منتشر شده دارند، حمایت می‌شود و در واقع  با سیکل بسته‌ای مواجه هستیم.

امیراصلانی با بیان اینکه تهیه کنندگان، بازار و مارکت به استعدادهای تازه مجال نمی‌دهند و از آنها حمایت نمی‌کنند افزود: طی چند سال اخیر نیز اگر کسی آمده و در این عرصه مطرح شده است، با سرمایه شخصی خود به چنین جایگاهی رسیده است و توانسته آلبوم هایش را تولید، منتشر و پخش کند و به ندرت کاری بدون هزینه آنچنانی شنیده ودیده می‌شود.

این ترانه سرا با اشاره به اینکه تهیه کنندگانی که اغلب به ستاره سازی مشغول بوده اند نیز این روزها اصلا به دنبال این نیستند که خوانندگان جوان را وارد این مقوله کنند و ستاره بسازند، تاکید کرد: این تهیه کنندگان بیش از هرچیز به دنبال این هستند که بنشینند و منتظر باشند تا خواننده ای آلبومش را تولید کند و مطرح شود و بعد با او همکاری کنند . در واقع امروزه همه تهیه کنندگان به دنبال لقمه آماده می گردند. در صورتی که در همه جای دنیا از نیروهای جوان و فعال استفاده می شود و از آنها حمایت جدی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: در حالی این اتفاق می افتد که کمپانی های ایرانی به دنبال خواننده مطرح می گردند تا با آنها تجارت کنند. کاری که خود خواننده از صفر تا صدش را انجام داده را به چنگ بیاورند و بر روی آن سرمایه گذاری با بازگشت سرمایه بلند مدت کنند. چنین چیزی موجب می شود سیکل موسیقی بسته شود و خواننده جوان مجالی برای عرضه خود پیدا نکند.

منبع: برنا