اخبار داغ :

تور کنسرت بهنام بانی در کانادا برگزار می شود

بهنام بانی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: بهنام بانی، خواننده ی محبوب و پرطرفدار موسیقی پاپ، پس از شروع همکاری با حامد برادران و کسب شهرت بسیار، در حال حاضر، حدود یک سال است که کنسرت های بسیاری را در ایران و خارج از آن برگزار می کند.

او پس از برگزاری کنسرت های تابستانی خود در تهران و سایر شهر های ایران که با استقبال بی نظیر مردم رو به رو شد، به زودی کنسرت های خود را برای هموطنان خارج از کشور نیز برگزار خواهد کرد.

بانی پس از اجرای 15 و 16 سپتامبر در شهر های لندن و منچستر، در تاریخ 14، 19 و 20 اکتبر به همراه گروهش مهمان هموطنان ایرانی ساکن شهرهای ونکوور، تورنتو و مونترآل خواهد بود.

کنسرت شهر ونکوور بانی در سالن Massey Theatre برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند از طریق سایت www.vtixonline.com اقدام به تهیه بلیت نمایند. بهنام بانی در سالن Toronto Center for the Art شهر تورنتو به روی صحنه خواهد رفت که بلیت های این کنسرت را نیز می توانید از سایت www.ticketmaster.ca تهیه کنید. همچنین کنسرت شهر مونترآل بهنام بانی در سالن Center mont-Royal برگزار می گردد و بلیت های این شب در سایت www.hellopersian.com به فروش می رسد.