اخبار داغ :

تور کنسرت گروه «ماکان» در ایران و اروپا

موسیقی پارس: گروه موفق «ماکان» که با انتشار تک قطعات و پس از آن آلبوم «دیوونه بازی»، توانست خیلی زود به جایگاه مناسبی در میان مخاطبان دست یابد؛ روزهای پرکاری را سپری می کند و علاوه بر تولید آثار جدید، در حال برگزاری تور کنسرت های خود در شهرهای مختلف ایران است و همچنین در آینده ای نزدیک، در اروپا نیز روی صحنه می روند.

تور کنسرت های این گروه در شهرهایی همچون؛ رشت، کرمان، بندرعباس ، شیراز، اهواز و تبریز برگزار می شود.

همچنین علاقه مندان جهت تهیه بلیت کنسرت گیلان (11 دی_تالار گلستان) و کرمان (14 دی_سالن تلاش) می توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی

www.iranconcert.com  مراجعه کنند.

برلین، کلن، هامبورگ، دانمارک و آمستردام از جمله شهرهایی هستند که میزبان گروه «ماکان» می شوند و تاریخ برگزاری آن به زودی اعلام خواهد شد.

همچنین گروه «ماکان» در گوتنبرگ_9 مارچ، استکهلم_10 مارچ، فرانکفورت_17 مارچ نیز به روی صحنه می روند تا این بار آثار شان را برای ایرانیان خارج از کشور اجرا کنند و شبی خاطره انگیز را برای خود و هواداران رقم بزنند.

گفتنی است «یاشار خسروی» سرپرستی و مدیریت هنری و «امیرمیلاد نیکزاد» رهبری ارکستر گروه «ماکان» را بر عهده دارند.  

شایان ذکر است گروه «ماکان» در اولین تجربه حضور در جشنواره موسیقی فجر، روز سه شنبه 26 دی ماه_ ساعت 19 در سالن ایرانیان به روی صحنه می روند.

بلیت فروشی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از (پنجشنبه ۷ دی) ساعت ۱۲ ظهر آغاز شده است و علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به دو سایت www.iranconcert.com و www.3670.ir مراجعه کنند.