اخبار داغ :

توضیحات مدیر کل دفتر موسیقی و وزیر ارشاد در خصوص ممنوع الکاری محمد معتمدی

موسیقی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: علی ترابی، مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، در گفت و گویی در خصوص ممنوع الکار شدن محمد معتمدی بیان داشت که این هنرمند مطلقا ممنوع الکار نشده است.

محمد معتمدی اظهار داشت از سوی پلیس اماکن ممنوع الکار شده اما طبق گفته ی علی ترابی، اداره اماکن به موضوع هنرمندان و افراد ورود نمی کند و در حوزه شرایط انتظامی و امنیتی سالن ها ورود دارد. مرجع اصلی صدور مجوز برای کنسرت دفتر موسیقی است و هماهنگی های لازم از سوی دفتر موسیقی با اماکن و سایر نهادها انجام می شود.

ترابی بیان داشت که ما هیچ اظهارنظر مکتوب یا غیر مکتوبی از سوی کسی درباره اینکه ایشان مشکلی برای کار کردن داشته باشد، دریافت نکردیم. مجوز را تنها دفتر موسیقی صادر می کند و هیچ وقت مجوزی برای اجرای پلی بک صادر نمیشود. مجوز برای اجرای زنده داده شده و محمد معتمدی نیز اجرایی زنده داشت.

اجرای زنده و رایگان محمد معتمدی، اجرایی متعارفی نبود و با هماهنگی مدیریت مجموعه(اراضی عباس آباد) و دفتر موسیقی مجوز این اجرا صادر شد.

علی ترابی همچنین اظهار داشت که اگر قرار باشد تا ممنوع الکاری خواننده اتفاق بیفتد باید از سوی دفتر موسیقی اعلام شود نه از ناحیه ی نیروی انتظامی زیرا آن ها به موضوع هنرمندان ورود نمی کنند.

گفتنی است عباس صالحی نیز در توییتر خود در این باره نوشت:

«همکاران معاونت هنری پیگیری کردند، ظاهرا سوءتفاهمی پیش آمده. آقای معتمدی هم پست اینستاگرام خود را حذف کردند. با تشکر ویژه از آقای معتمدی و تمامی دوستانی که موضوع را طرح و پیگیری کردند.»