اخبار داغ :

«تو که حساسی» احساسی ترین سکانس کنسرت «بابک جهانبخش»

موسیقی پارس: کنسرت تابستانه بابک جهانبخش در تهران علی رغم ترافیک سنگین اطراف نمایشگاه بین المللی، در روز های ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه و طی ۴ سانس با شور و شوق بسیار زیاد هواداران، با شکوه تر از همیشه برگزار شد.
«جهانبخش» در این کنسرت با اجرای قطعه «دیوونه جان» به روی صحنه آمد و در ادامه با اجرای قطعاتی همچون «ای دل» و «دوستت دارم» با هم صدایی حضار، سالن میلاد نمایشگاه را غرق در خاطره کرد.
از نکات برجسته این کنسرت استفاده از گروه زهی برای اولین بار و همچنین حضور «عرفان پاشا» بجای «کسری خدیور» در مقام نوازنده ویولن بود.
از اتفاقات جالب این اجرا سوختن پیانو قبل از آغاز اجرا بود و خواننده ی قطعه “کافه پاییز” در ادامه کنسرت قطعات «تهران» و «تورو دوست دارم»، «اقرار» و «خاص» را اجرا کرد.
«یاشار خسروی» (ساکسیفون)، «بهنام حکیم» (گیتار نایلون)، «مهران فرشباف» (پرکاشن)، «نیما حمیدی» (درامز)، «انوشیروان تقوی» (کیبورد)، «عرفان پاش»ا (ویولن)، «یاشار خسروی» (ساکسیفون) ، «بابک ریاحی پور» (گیتار بیس)، «مسعود همایونی» ( گیتار الکتریک) ،شاکله اصلی ارکستر «بابک جهانبخش» را به رهبری «رضا تاجبخش»، که خود از نوازندگان چیره دست کیبورد و پیانو می باشد را تشکیل می‌دادند.

“تو که حساسی” جدیدترین همکاری مشترک «بابک جهانبخش» و «رضا صادقی» که به تازگی منتشر شده است؛ انتخاب بعدی «جهانبخش» برای کنسرتش بود که با استقبال پرشور هواداران همراه شد.
هم خوانی و هم صدایی هواداران با «بابک جهانبخش» در زمان اجرای قطعه «اکسیژن» به مناسب سالروز انتشار این قطعه از دیگر نکات جالب این اجرا بود.
همچنین چهره هایی چون «ترلان پروانه»، «وحید امینی» (کارگردان ویدیو های بابک جهانبخش) و «محمدرضا عقیلی» از جمله مهمانان ویژه این اجرا بودند.
گفتنی است یکصد و سی و دومین کنسرت «بابک جهانبخش» به همت موسسه اکسیر نوین به مدیریت «محمد رضا خانزاده» در محل نمایشگاه بین المللی میلاد برگزار گردید و با توجه به استقبال پر شور هواداران این اجرا در تاریخ ۹ شهریور نیز تمدید شد.