اخبار داغ :

«جاده می رقصد» منتشر شد

موسیقی پارس – مهسا مقیلان: دومین آلبوم رسمی گروه «چارتار» با نام «جاده می رقصد»، صبح امروز ۱۶ شهریور ماه روانه ی بازار موسیقی شد.

 

 

گروهی که در زمستان ۱۳۹۲ با انتشار اولین آلبوم خود، «باران تویی» خیلی زود فراگیر شد و بسیاری از مخاطبان مختلف موسیقی را به خود جذب کرد؛ «چارتار» یک مربع موسیقایی پر مخاطب که حالا با انتشار دومین آلبوم رسمی خود باید دید که تا چه حد موفق خواهند بود.

 

این آلبوم شامل ۷ قطعه ی جدید با نام های «لیلاچه»، «جاده می رقصد»، «ببر»، « حضوری اتفاقی»، «هیچ در هیچ»، «من دهانم»، «غزل نشد» و ۲ قطعه ی از پیش منتشر شده با نام های «دریچه» و «آسمان هم زمین می خورد» می باشد.

 

همچنین ملودی تمامی قطعات به سازندگی «آرش فتحی»، به تنظیم کنندگی «آیین احمدی فر»، به کلام «احسان حائری» و با صدای «آرمان گرشاسبی» شکل گرفته است.

 

به تهیه کنندگی «مهدی سوفالی» و «سید محمدحسین تفرشی» این آلبوم از صبح امروز در سراسر کشور قابل خریداری است و از مخاطبان محترم موسیقی تقاضا می شود به جهت حفظ حقوق مادی و معنوی صاحبان اثر، اقدام به تهیه نسخه ی اصلی آلبوم نمایند.

 

 

شایان ذکر است مراسم رونمایی از آلبوم «جاده می رقصد»، امروز دوشنبه ۱۶ شهریور ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ با حضور کلیه عوامل تولید و مخاطبان موسیقی، در کاخ نیاوران برگزار خواهد شد.

منبع: اختصاصی موسیقی پارس