اخبار داغ :

جدیدترین اثر «مهدی یراحی» منتشر می شود

مهدی یراحی

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: مهدی یراحی آهنگساز، تنظیم کننده، نوازنده و خواننده ی مطرح کشورمان قصد دارد تا به زودی تازه ترین اثر خود را منتشر کند.
اثر جدید مهدی یراحی با عنوان «سرسام» که اولین قطعه از آلبوم «سه گانه اجتماعی» می باشد، به زودی منتشر خواهد شد. یراحی با اشتراک تیزر این قطعه در صفحه اینستاگرام خود، از پخش موزیک ویدیو این اثر در روز چهارشنبه 23 آبان ماه خبر داد.
از جمله ترانه هایی که اخیرا از این خواننده شنیده شده است می توان به «حیک»، «چشم تو»، «بیست و یک روز بعد»، «چه چیزا شنیدم»، «سرما نزدیکه» و .. اشاره کرد. وی همچنین تا کنون موزیک ویدیو های پرطرفداری مانند «زمستون»، «حاجت»، «نفس»، «بیست و یک روز بعد» و…را منتشر کرده است.
این هنرمند علاوه بر قطعات پرطرفداری که به زبان عربی منتشر کرده است، قصد دارد اولین آلبوم عربی موسیقی پاپ را منتشر کند. این آلبوم که ترانه هایی به زبان عربی دارد، مراحل تولید و ساخت آن رو به اتمام بوده و به زودی وارد بازار موسیقی می شود.
مهدی یراحی چهارشنبه 23 آبان ماه و در روز تولد خود، در بندرعباس و در سالن شهید آوینی به روی صحنه خواهد رفت. همچنین کنسرت تهران مهدی یراحی روز پنجشنبه 1 آذر ماه طی دو سانس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد.