اخبار داغ :

جزئیاتی از فعالیت های جدید مهدی یغمایی

مهدی یغمایی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: مهدی یغمایی، خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، با انتشار یک پیغام صوتی در فضای مجازی اخباری مربوط به فعالیت های جدید خود از جمله انتشار قطعه جدید و برگزاری کنسرت را با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

اثر جدید مهدی یغمایی با نام دختر دربار به زودی آماده و در اختیار هواداران و مخاطبان قرار خواهد گرفت. همچنین اجراهای زنده این خواننده پاپ در صورتی که برنامه ریزی های لازم انجام شود از اسفند ماه آغاز خواهد شد در غیر این صورت برنامه ها و برگزاری کنسرت ها به سال جدید موکول خواهد شد اما تلاش وی و همکاران او بر این است تا مهدی یغمایی اسفند ماه در کنسرتی با شکوه به روی صحنه رفته و با هواداران خود خاطره سازی کند.

گفتنی است به تازگی مهدی یغمایی به همراه علیرضا قرایی منش که در گذشته اعضا گروه موسیقی ژوان را تشکیل می دادند در سالن مرکز همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه رفتند و این اجرا با استقبال کم نظیری از سوی مخاطبان رو به رو شد. همچنین کنسرت یادبود عاشقانه های ناصر چشم آذر اخیرا با اجرای مهدی یغمایی، حمید حامی و گروه محبوب سون در سالن مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد که در این کنسرت ساخته های این استاد توسط خوانندگان مطرح پاپ کشور برای مخاطبان اجرا شد.