اخبار داغ :

جزییاتی از تازه ترین فعالیت های امیرعباس گلاب

امیر عباس گلاب

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: امیرعباس گلاب خواننده ی سرشناس کشورمان، برای اولین بار در شهر آمل روی صحنه می رود.
این کنسرت روز 28 آبان ماه سال جاری، در آمل و در سالن اریکه آریایی طی دو سانس برگزار خواهد شد.
همچنین مهیار رضوان رهبر ارکستر امیرعباس گلاب، با اشتراک متنی در صفحه اینستاگرام خود، از انتشار نسخه بی کلام آهنگ «سادس» با ساز جادویی قانون با نوازندگی مژگان حسینی خبر داده است.
از فعالیت های اخیر امیرعباس گلاب می توان به موسیقی فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» با ترانه «روزبه بمانی»، تنظیم و میکس «مهیار رضوان» و خوانندگی این هنرمند اشاره کرد که استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.
گلاب که قصد دارد هر سال یک اثر برای ماه محرم منتشر کند در ماه محرم نیز اثر جدیدی را در اختیار مخاطبان قرار داد و چهارمین قطعه وی پس از قطعات «توسل»، «ارباب» و «همنام»، اثری به نام «گهواره» با ترانه «سعید پاشازاده» و تنظیم «مهدی سفیدگر» در سال جاری منتشر شد.
از جمله آثار محبوب امیر عباس گلاب می توان قطعاتی همچون «بانو جان»، «گونه»، «سادس»، «کودکانه»، «شاه قلبم»، «دلخوشی»، «بریم دریا» و .. را نام برد که به احتمال فراوان شاهد اجرای این قطعات در کنسرت وی خواهیم بود.
این خواننده تا کنون در شهر هایی همچون تهران، کرج، رشت، اصفهان، شیراز، اهواز، بندر عباس، تبریز، کرمانشاه، ارومیه و .. روی صحنه رفته است که با استقبال کم نظیری از سوی هواداران خود رو به رو شد.
شایان ذکر است علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیت کنسرت آمل امیرعباس گلاب به سایت اکسیر کنسرت به نشانی
Www.exirconcert.com مراجعه کنند.