اخبار داغ :

جزییاتی از تازه ترین فعالیت های بابک جهانبخش

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: بابک جهانبخش، خواننده ی موسیقی پاپ، با بیان توضیحاتی مختصر در خصوص فعالیت های خود پس از ایام محرم و صفر، از بازتاب آخرین اثر خود که در تابستان امسال منتشر شد نیز سخن گفت.

تک قطعه ی من هستم با صدا و موسیقی بابک جهانبخش، ترانه ای از محسن شیرآلی و با تنظیم زیبای معین راهبر، اواخر مرداد ماه سال جاری منتشر شد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و هواداران این خواننده مواجه شد. مدتی پس از انتشار این قطعه، اوایل شهریور ماه، موزیک ویدئو این اثر نیز به کارگردانی سپهر وکیلی منتشر شد.

بابک جهانبخش همچنین در این اندیشه است تا پس از ایام تعطیلی چه قطعاتی را با چه سبک و فضایی آماده کند؛ اما برای تولید یک اثر جدید عجله ای ندارد و بیشتر به دنبال آن است که بداند بازتاب اثرات منتشر شده چگونه خواهد بود. او به دلیل سلایق متفاوتی که در مخاطبان وجود دارد و همچنین تعدد کارهای پخش شده در بازار، در انتشار قطعات و کارهای خود وسواس به خرج می دهد.

جهانبخش معتقد است که در زمان انتشار یک اثر جدید با چالش های جدیدی نیز روبه رو می شود که حل این چالش ها نیاز به فکر و شناخت از جامعه ی امروز دارد.

این خواننده ی محبوب پاپ همچنین  برنامه هایی در خصوص اجرا و برگزاری کنسرت برای بعد از ایام تعطیلات، در داخل و خارج از ایران  دارد.