اخبار داغ :

از انتشار اثر جدید و برگزاری کنسرت تا پروژه سینمایی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: فرزاد فرزین، خواننده ی سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، در این ایام تعطیلات پرکار بوده و برنامه های بسیاری را برای مخاطبان و هواداران خود آماده کرده است که به زودی خبرهایی از فعالیت های جدید این خواننده اعلام خواهد شد.

فرزاد فرزین در این مدت، چندین قطعه را تولید کرده که آماده ی انتشار می باشند، اما در زمان انتشار آنها تردید دارد. وی قصد دارد تا ابتدا قطعه ای با فضایی شاد و ریتمیک را منتشر کرده و پس از آن قطعه ای احساسی که فضایی پاییزی و زمستانی دارد را در اواخر آذر ماه به هواداران خود تقدیم کند. گفتنی است که برای این قطعه ی پاییزی یک موزیک ویدئو نیز ساخته شده است.

برنامه ی کنسرت های فرزاد فرزین در تهران و شهر های مختلف ایران نیز به زودی توسط وی اعلام خواهد شد. همچنین این خواننده ی پاپ فعالیت هایی در زمینه ی کارهای سینمایی و تصویری نیز داشته است که جزییات آن به زوذی منتشر می شود.

فرزاد فرزین همچنین در پیامی که برای هواداران خود در صفحه ی مجازی به اشتراک گذاشته است بیان کرد که دلتنگ هواداران خود می باشد و منتظر دیدار دوباره ی آنها است. او همچنین بیان کرد که موسیقی باعث شده تا دوستان زیادی داشته باشد به طوری که با وجود مدت کوتاهی دوری از این هواداران، خلاءی را در زندگی خود حس کند.