اخبار داغ :

جزییاتی از فعالیت های فریدون آسرایی، مازیار فلاحی و یاحا کاشانی

مازیار فلاحی،یاحا کاشانی

موسیقی پارس_کیمیا پوراحمد: فریدون آسرایی، مازیار فلاحی و یاحا کاشانی، میهمانان برنامه فرمول یک ویژه شب یلدا بودند و از آخرین فعالیت های شان خبر دادند.
 
فریدون آسرایی، خواننده محبوب موسیقی پاپ، در این برنامه اعلام کرد که پس از چهار سال، قصد دارد آثار جدید خود را در قالب یک آلبوم ارائه دهد. تاکنون چهارده قطعه برای این آلبوم ساخته شده است که تنها سه اثر به طور قطعی در این آلبوم قرار می گیرند.

پیش از این، آلبوم های «عشق یعنی»، «سلام»، «خاطرات گم شده» و… با صدای فریدون آسرایی منتشر شده است که با استقبالی خوبی از سوی هواداران نیز رو به رو شد.
فریدون آسرایی در بخشی از صحبت هایش در خصوص استاد خود گفت: استاد من شجریان است و بس.

مازیار فلاحی، خواننده پاپ، که میهمان دیگر این برنامه بود درباره علاقه اش به قطعه ی «گل هیاهو» آسرایی گفت: دلم می خواست این آهنگ را من بخوانم و مال من باشد.

فلاحی در پاسخ به این سوال که کدام کار خودش را بیشتر دوست دارد بیان کرد: قطعه ای است که هنوز منتشر نشده و ترانه آن نتوانسته مجوز های لازم را بگیرد. امیدوارم مشکل این کار زودتر حل شود.

مازیار فلاحی که سال های زیادی است در عرصه موسیقی فعالیت می کند و به جایگاه بسیار خوبی در این حوزه دست یافته است، پیرامون مسائل بازار موسیقی امروز و علت ماندگاری اش اظهار کرد: موسیقی مانند خوراکی است که برای مخاطبان آماده می کنی و سلیقه های مختلف ممکن است آن را دوست داشته باشند یا نه. شاید من از ابتدای کارم، خلاف جهت بازار حرکت کردم. از مردم تشکر می کنم که من را محرم خلوت های خودشان می دانند.

مازیار فلاحی که سابقه نقش آفرینی در سریال «قلب یخی» را در کارنامه هنری خود دارد، در ارتباط با فعالیت های جدیدش در حوزه بازیگری اعلام کرد: فیلم «یادم تو را فراموش» به کارگردانی «علی عطشانی» در انتظار اکران است. اگر کار جدید دیگری پیشنهاد شود که فضای آن به من نزدیک باشد، حتما آن را انجام خواهم داد.

فلاحی درباره جدید ترین آهنگ خود، «اگه پیرم بشی»، با ترانه ی «یاحا کاشانی» نیز چنین توضیح داد: ترانه این کار سال های پیش نوشته شده بود اما چند روز قبل که با یاحا ملاقاتی داشتم این ترانه دوباره شکل گرفت و حتی بعضی از جملات آن هم زمان با ضبط نوشته می شد.

یاحا کاشانی، ترانه سرا، که همراه با مازیار فلاحی در این برنامه حضور داشت از جدید ترین فعالیت هایش با خواننده های پاپ از جمله «مازیار فلاحی»، «رضا بهرام»، «فرزاد فرزین»، «حامد همایون»، «علی زندوکیلی»، «محمد زندوکیلی» و خواننده ای جدید خبر داد.
گفتنی است که یاحا کاشانی ترانه سرایی قطعات سریال «رقص روی شیشه» را نیز بر عهده دارد.