اخبار داغ :

جلسه نقد آلبوم «کجا باید برم» برگزار می شود

روزبه بمانی

موسیقی پارس_کیمیا پوراحمد: جلسه نقد و بررسی آلبوم موسیقی «کجا باید برم» اثر روزبه بمانی، ۲۵ بهمن در سالن آسمان فرهنگستان هنر برگزار می شود.

آلبوم «کجا باید برم»، نخستین آلبوم رسمی روزبه بمانی، مهر ماه سال ۹۷ در بازار موسیقی عرضه شد.
این آلبوم شامل ۱۳ قطعه با نام های «کجا باید برم»، «تمرین تنهایی»، «عاشقی»، «من حافظم»، «شلیک»، «به من نگو عاشق»، «خونه قدیمی»، «چالوس»، «جنون»، «سلام»، «بغض سی ساله»، «خودم خواستم» و «خسته شدم» می باشد که ترانه سرایی تمامی این قطعات را روزبه بمانی خود بر عهده داشته است.
همچنین از دیگر عوامل این آلبوم می توان به «علیرضا افکاری»، «سعید زمانی»، «سعید زمانی»، «هومن نامداری»، «معین راهبر»، «احسان نی زن»، «مهرداد احمد زاده»، «میلاد عالمی»، «مهرداد عالمی» و… اشاره کرد.
بسیاری از مخاطبان موسیقی پاپ در ایران، پیش از این روزبه بمانی را به عنوان ترانه سرا می شناختند؛ اما بمانی پس از انتشار قطعاتی، توانست به جایگاه خوبی در میان خوانندگان پاپ دست یابد.
با توجه به استقبال مخاطبان، آلبوم «کجا باید برم» به عنوان یکی از محبوب ترین آلبوم های موسیقی چند وقت اخیر شناخته شده است و در حال حاضر بمانی قصد دارد مدتی پس از انتشار این آلبوم، جلسه نقد و بررسی آن را در روز ۲۵ بهمن ماه برگزار نماید.
علاقه مندان به حضور در این جلسه می توانند با مراجعه به سایت www.iranconcert.com ، بلیت همایش خانه‌ی ترانه را تهیه کنند‌.