اخبار داغ :

حامد همایون تا چند ماه آینده کنسرت نمی‌دهد

موسیقی پارس: به گزارش خبرگزاری مهر تهیه کننده و مدیر برنامه های حامد همایون از توقف اجراهای زنده این خواننده پس از برگزاری کنسرت های اسفند ماه و تدارک برای تولید آلبوم جدید خبر داد.

محسن رجب پور تهیه کننده و مدیر برنامه های حامد همایون خواننده موسیقی پاپ به خبرنگار مهر گفت: پس از برگزاری کنسرت های حامد همایون تا پایان سال تا چند ماه آینده کنسرتی را در ایران نخواهیم داشت زیرا بعد از این برنامه ها بنا داریم در چند شهر آمریکا کنسرت هایی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: گروه اجرایی کنسرت های حامد همایون پس از برگزاری این برنامه ها تا مدتی هیچ اجرای زنده ای نخواهد داشت و ما تمام تمرکز خود را روی تولید آلبوم جدید که به زودی جزییات آن مشخص خواهد شد می گذاریم.

رجب پور خبر داد: مدتی است کار ضبط آلبوم آغاز شده اما چون از شمایل متفاوت تری نسبت به آلبوم قبلی برخوردار است ترجیح می دهم بعد از قطعی شدن کارها درباره آن اطلاع رسانی کنم.

مدیرعامل شرکت «ترانه شرقی» در پایان بیان کرد: برگزاری کنسرت در شهرهای بندرعباس، بوشهر، تبریز و تهران از جمله برنامه هایی است که برای اسفند ماه در نظر گرفته ایم که علاقه مندان می توانند برای دریافت بلیت به سامانه ۳۶۷۰ مراجعه کنند. امیدوارم در این روزهای پایان سال روند برنامه ریزی ها به شکلی باشد که مخاطبان از کنسرت های حامد همایون لذت ببرند.

حامد همایون که طی سال های گذشته از جمله خوانندگان فعال موسیقی پاپ بوده دی ماه سال گذشته آلبوم «دوباره عشق» را از سوی شرکت «ترانه شرقی» روانه بازار موسیقی کرد که این آلبوم با استقبال مخاطبان مواجه شد. این خواننده غیر از تهران در شهرستان های و شهرهای مختلف کشورهای اروپایی و کشور استرالیا نیز چندین کنسرت را برگزار کرده است.