اخبار داغ :

حامد همایون دومین آلبوم خود را در زمستان منتشر می کند

حامد همایون

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: حامد همایون در فصل جدید فعالیت های خود علاوه بر برگزاری چندین کنسرت، آلبومی جدید که دومین آلبوم رسمی وی به شمار می رود را به بازار موسیقی پاپ عرضه خواهد کرد.

این خواننده ی موسیقی پاپ بیش از 9 ماه است در هیچ اجرای زنده ای حضور نداشته و دلیل این کم کاری خواست مدیر برنامه های وی بودهه است.
حامد همایون با وجود درخواست بسیاری از برگزار کنندگان کنسرت ها برای چندین اجرا در تهران و شهرستان ها، ترجیح داد تا به دلیل حال بد جامعه برای مدتی اقدامی جهت برگزاری کنسرت انجام ندهد.

حامد همایون به همراه مدیر برنامه های خود در این مدت برنامه ریزی هایی انجام داده و تصمیم گرفتند تا همایون پس از 9 ماه در اجراهای زنده حضور داشته باشد. علاوه بر اجرای زنده، تولید تک آهنگ و انتشار آلبوم جدید نیز از برنامه ها و فعالیت های حامد همایون به شمار می رود. سه قطعه ی جدید با نام های پرسه، خلسه و زلزله در ماه های آبان و آذر و در پروسه های زمانی مختلف در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت. این سه قطعه با کار های قبلی حامد همایون تفاوت بسیاری دارند و به نظر می آید که مورد توجه و استقبال مخاطبان و هواداران این خواننده قرار بگیرد.

تور کنسرت های حامد همایون از شهر های آبادان و شیراز آغاز خواهد شد. پس از برگزاری چندین اجرا در شهرهای مختلف ایران، اواخر آذرماه شاهد کنسرت های این خواننده در تهران خواهیم بود. در کنسرت های حامد همایون قطعات جدید به شکلی متفاوت برای مخاطبان و هواداران اجرا می شود. همچنین قیمت بلیت کنسرت های این خواننده با وجود افزایش هزینه های برگزاری کنسرت و فراهم کردن تجهیزات، کاهش پیدا خواهد کرد. حامد همایون و مدیر برنامه وی تصمیماتی در این خصوص گرفته اند تا فضایی را فراهم کنند که مخاطبان هزینه ی کمتری را برای حضور در کنسرت بپردازند. همچنین برگزاری کنسرت در شهرستان هایی که پیش از این حامد همایون اجرا نداشته است، از اولویت ها و برنامه های فصل جدید فعالیت های این خواننده به شمار می رود.

گفتنی است دومین آلبوم رسمی حامد همایون نیز دی ماه سال جاری منتشر خواهد شد که جزئیات آن به زودی اعلام می شود. در این آلبوم جدید که شامل 10 قطعه می باشد با شاعران، آهنگسازان و تنظیم کنندگان جدیدی همکاری شده است که باعث غافلگیری مخاطب خواهد شد. همچنین به همراه سه تک قطعه پرسه، خلسه و زلزله، موزیک ویدئو جدیدی نیز منتشر خواهد شد.