اخبار داغ :

حامی: اطمینان خاصی به گروهم دارم

موسیقی پارس- سام شرف زاده: «حامی» بیست و هشتم اردیبهشت ماه به همت موسسه فرهنگی-هنری و بازرگانی اکسیر نوین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد کرد.

 

 

این کنسرت به رهبری علی ثابت برگزار می شود که تنظیم قطعات برای اجرا روی صحنه توسط بابک مالکی فر و حسن فراهانی انجام شده است. گفتنی است رضا تاجبخش نیز در کنار گروه خواهد بود. در ادامه می توانید گفت و گوی کوتاه موسیقی پارس با حامی، علی ثابت، رضا تاجبخش، بابک مالکی فر و حسن فراهانی را بخوانید و شاهد عکس های تمرین گروه باشید.

 

 

حامی: کنسرت بیست و هشتم اردیبهشت ماه من اولین کنسرت من با اکسیر نوین در قالب قرارداد جدیدمان است. همچنین اولین اجرای من با گروه جدیدم که در رشت و اصفهان با من روی صحنه بودند. اتفاق خوبی که افتاده، به غیر از گروه علی ثابت حضور دوستان قدیمی ام حسین شریفی، حسن فراهانی، سعید برادران و خودِ علی ثابت و اتفاق خوب دیگر حضور رضا لمعانی نوازنده گیتار و رضا تاجبخش نوازنده پیانو در گروه است و از نظر نظم، ترتیب و کیفیت اطمینان خاصی به این گروه دارم. بابک مالکی فر و حسن فراهانی زحمت تنظیم برای ارکستر را کشیده اند و رضا تاجبخش به عنوان نوازنده پیانو در کنار من است و علی ثابت به عنوان سرپرست گروه. از آنجا که با رضا خانزاده و موسسه اکسیرنوین قبلا همکاری کرده ام و حرفه ای بودنشان را دیده ام، دغدغه ای برای مسائل مربوط به برگزاری ندارم. در این ده روز عفونت ریه کمی مرا آزار داد و در تمرین هایی که داشتیم من نمی خواندم ولی پزشکان به من گفته اند تا یکشنبه بهتر می شوم و می توانم در تمرین بخوانم. امیدوارم روی صحنه بتوانم برنامه خوبی را برای مردم که از همه مهم تر هستند اجرا کنم و از همه عوامل برگزاری تشکر می کنم.

 

 

 

رضا خانزاده: همکاری اکسیر نوین با حامی برمی گردد به کنسرت بیست و دوم دی ماه سال گذشته که منجر به همکاری بلند مدت ما با حامی شد. این برنامه ریزی بسیار حرفه ای و دقیق  صورت گرفته است و من به همراه تمام اعضای تیم اکسیر نوین تلاش می کنیم کیفیت کنسرت هایمان بالا باشد و در کنسرت بیست و هشتم  اردیبهشت حامی، اتفاقات ویژه ای روی استیج و در کارگردانی خواهید دید. حامی خواننده ای دوست داشتنی است و از همکاری با او راضی هستم.

 

 

 

علی ثابت: امسال درگیری های غیر موسیقایی دارم و نمی توانم روی استیج باشم اما  مثل دو کنسرتی که در رشت و یک شب کنسرتی در اصفهان برگزار شد، در کنار بچه های گروه هستم. حامی را خیلی دوست دارم و یکی از صداهای مورد علاقه من است اما متاسفانه نتوانستم کامل در تمرین ها حضور پیدا کنم و در حقیقت تنها نظارت کردم، از رضا تاجبخش عزیز خواستیم که در کنار ما حضور داشته باشد.

 

 

رضا تاجبخش: بعد از چند سال حامی دوباره روی صحنه آمد و کنسرت خود را سال گذشته در تالار وحدت برگزار کرد و ما در کنارش بودیم. برای کنسرت بیست و هشتم از من خواست در کنارش باشم البته نه در تمامی قطعاتی که اجرا می شود و به عنوان رهبر ارکستر یا تنظیم کننده قطعات بلکه به عنوان نوازنده افتخاری و من هم با کمال میل قبول کردم. ما همیشه با هم هستیم و همه کمک می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. این شاید اولین سالی باشد که حجم کاری حامی به این اندازه باشد و این را به دلیل برگزاری کنسرت هایش در تهران و شهرستان ها می گویم. جا دارد از محمدرضا خانزاده تشکر کنم که شروع این اتفاق با او بود و همچنین یاشار درفشه عزیز. این مهم نیست که چه کسی در کنار حامی باشد و این مهم است که اتفاقات خوب برای او پیش بیاید.

 

 

بابک مالکی فر: افتخار می کنم که حدودا چهار سال است به عنوان نوازنده گیتار الکتریک با علی ثابت همکاری می کنم. بیش از دو ماه است که قطعات حامی را برای اجرا روی صحنه تمرین می کنیم و با هکماری استاد حسن فراهانی قطعات را برای ارکستر تنظیم می کنیم و ایشان زخمت تنظیم برای سازهای بادی و ویولن را کشیده اند و من بخش اکومپانیمنت را. چهار نفر برای اجرای بیست و هشتم به ما اضافه شده اند. رضا تاجبخش، رضا لمعانی، حسین شریفی و ترانه پوریوسف که هر کدام در رشته تخصصی خود از بهترین ها هستند به خواسته علی ثابت و حامی به گروه اضافه شدند و به نظر من کنسرت خوبی را شاهد خواهیم بود.

 

 

حسن فراهانی: تنظیم قطعات به صورت مشترک انجام شده و ریتم سکشن، آکوردها و اکسنت ها توسط بابک مالکی فر انجام شده و من تنظیم سکشن بادی، ترومپت، ترومبون، ساکسیفون، فلوت و ویولن را انجام داده ام. سعی کرده ایم همه چیز شبیه به همان چیزی باشد فورم اصلی قطعه است و چیزی به آن صورت تغییر نکند. بعضی قطعات مثل غزل و لیلای من کو کمی تغییر کرده اند.

 

 

لازم به ذکر است شما می توانید برای تهیه بلیط به سایت www.exirconcert.com مراجعه کنید

 

 

در ادامه شاهد عکس های تمرین حامی و گروهش باشید

 

 

 

منبع: اختصاصی موسیقی پارس