اخبار داغ :

«حتى به روزگاران» منتشر مى شـــــود

موسيقى پارس: گروه موسیقی «آرون» به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامى با رونمایی از آلبوم «حتی به روزگاران» به اجراى قطعاتی از این اثر در حوزه هنری مى پردازند.
همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی گروه موسیقی «آرون» به سرپرستی «حجت دهباشى» در روز ۲۲ فروردین ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برای اجرای قطعات آلبوم «حتی به روزگاران» روی صحنه می‌رود.
«حتی به روزگاران» با تنظیم و آهنگسازی «سلمان هاشمى» ، با صدای «حجت دهباشى» منتشر شده است كه شامل هشت قطعه موسیقی با شعرهایی از «محمدرضا شفيعى كدكنى» ، «مولوى» ، «محمد قهرمان» و «فريدون مشيرى» است. این آلبوم پاسداشت شعر و موسیقی استان خراسان مى باشد.
اعضاى اين گروه در اين كنسرت را «على مداح» نوازنده کمانچه و ویولن، «سلمان هاشمى» نوازنده پیانو، «اميررضا كاردار تهران» نوازنده دف و کاخن، «آرمان پارسيان» نوازنده گیتار، «رامين ميلانى» نوازنده سنتور، «اميد ناگهانى» نوازنده تمبک، «نفيسه سادات امين طباطبايى» نوازنده فلوت و نی تشكيل مى دهند كه به خوانندگی و سرپرست گروه «حجت دهباشى» ايفاى نقش مى كنند.
علاقه مندان، جهت خرید آلبوم «حتی به روزگاران» مى توانند از تاریخ ۲۲ فروردین ماه به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند.