اخبار داغ :

حجت اشرف زاده در سوگواره عبرات ميخواند

موسيقى پارس: دبير اجرايى دومين سوگواره عبرات از اجراى خواننده «ماه و ماهى» در اختتاميه اين برنامه خبر داد.
«حامد نگارش» دبیر اجرایی جشنواره عبرات ضمن اعلام اتفاقات ویژه اختتامیه سوگواره عبرات ، از مردم خواست فردا به محل برگزاری نمایشگاه بیایند.
به گزارش موسيقى پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» با اعلام پایان مراحل داوری دومین سوگواره عبرات تغییر در تعداد برگزیدگان هر بخش مشخص شد.
«حامد نگارش» ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: با توجه به کیفیت و کمیت آثار ارسال شده به دبیرخانه دومین سوگواره عبرات اعضای هیات های داوری در بخش های ده گانه تصمیم گرفتند تا تعداد برگزیدگان هر بخش را که پیش از این سه نفر اعلام شده بود، افزایش دهند.
وی ادامه داد: در بخش عکس با زیرمجموعه های حرفه ای و عمومی مجموع 12 اثر برگزیده اعلام خواهند شد. در بخش شعر با زیرمجموعه های کلاسیک، سپید، نیمایی، نوحه و ترانه از 15 شرکت کننده تقدیر می شود. در بخش تولیدات رادیویی با حوزه های زیرمجموعه مستند، گزارش و نمایش از 5 برگزیده، در حوزه نگارگری با زیرمجموعه های تذهیب، گل مرغ و نگارگری از 10 شرکت کننده برتر و در بخش نثر ادبی با حوزه های دلنوشته، خاطره نویسی، واقعه نگاری. سفرنامه نویسی از 23 اثر تقدیر به عمل می آید.
دبير اجرايى سوگواره عبرات افزود: از طرفی بخش های مستند دو، نقاشی سه، نماهنگ پنج، کاریکاتور سه و مقالات علمی نیز پنج برگزیده را معرفی خواهند کرد.
وی درباره تعداد برگزیدگان بخش بین الملل نیز عنوان کرد: در بخش بین المللی نیز شاهد تقدیر از 45 اثر خواهیم بود.
گفتنى است در آيين اختتاميه اين برنامه ، «حجت اشرف زاده» و «صابر خراسانى » به اجرای قطعاتی موسیقی و شعرخوانی می پردازند.
به گزارش موسيقى پارس به نقل از ستاد خبری دومین سوگواره عبرات؛ «حجت اشرف زاده» خواننده محبوب پاپ با حضور در آیین اختتامیه دومین سوگواره فرهنگی هنری عبرات به اجرای چند قطعه می پردازد.
در این مراسم که روز چهارشنبه 6 بهمن از ساعت 15 در سالن همایش های وزارت کشور برگزار می شود، «صابر خراسانى» شاعر اهل بیت(ع) شعر خوانی می کند.
گفتنى است در اختتامیه سوگواره عبرات از برگزیدگان بخش های شعر، نثر ادبی، نماهنگ، نقاشی، تصویرسازی و کاریکاتور، فیلم و مستند، تولیدات رادیویی، مقاله‌های علمی، عکس و نگارگری تقدیر می شود
شايان ذكر است دومین سوگواره عبرات با معرفی برگزیدگان هر بخش طی مراسم اختتامیه ای در روز 6 بهمن ماه در تالار وزارت کشور به کار خود پایان می دهد.
گفتنى است حضور در این مراسم برای عموم آزاد است.

.