اخبار داغ :

حضور جمعی از اهالی موسیقی و خوانندگان مطرح در محل حادثه ساختمان پلاسکو

موسیقی پارس: در پی آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو و از دست دادن جمعی از آتش نشانان قلب همه ملت ایران سراسر غم و اندوه شد.
از همین رو جمعی از خوانندگان و اهالی موسیقی برای تسلی خاطر بازماندگان و همکاران این غیور مردان، در محل حادثه حضور یافتند و با اهدای گل به همدردی با داغداران این حادثه پرداختند و برای آرامش روح این شهیدان دعا کردند.
از جمله هنرمندانی که در محل حادثه حاضر شدند میتوان به «مهدی کرد»، «مهدی مدرس»، «غلامرضا صنعتگر»، «محسن ابراهیم زاده»، «شاهین آرین»، «امید جهان»، «بهرام نازمهر»، «محمد بابایی» و «محمد خلج» اشاره کرد.
در روزهای اخیر برخی کنسرت ها لغو و برخی دیگر که اجرا شد نیز خوانندگان با یاد و خاطره شهیدان عشق و آتش به روی صحنه رفتند.
لازم به ذکر است از ظهر امروز پیکر شش آتش نشان یافت شده است و تلاش برای پیدا کردن هفت شهید دیگر همچنان ادامه دارد.

در آخر شاهد گزارش تصویری از نگاه دوربین ” روح الله بالش آبادی ” باشید: 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1332″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]