اخبار داغ :

حضور «روزبه بمانی» در یک فیلم سینمایی

موسیقی پارس-نیما باقری:  فیلم سینمایی «ربوده شده» به کارگردانی بیژن میرباقری در روزهای پایانی فیلمبرداری خود قرار دارد، فیلمنامه «ربوده شده» مسئله روز جامعه است و موضوعی اجتماعی دارد. اتفاقات فیلم در تهران رخ می دهد و تمام سکانس های آن در تهران فیلمبرداری خواهد شد.بیژن میرباقری تاکنون فیلم‌های سینمایی “دوزخ، برزخ، بهشت”، “روز بر می‌آید”، “طبقه سوم” و “ما همه خوبیم” را کارگردانی کرده است.
روزبه بمانی در فیلم «ربوده شده» به عنوان بازیگر حضور دارد و حضورش در این فیلم قطعی شده است. این فیلم موضوعی اجتماعی‌ دارد و نیکی کریمی، روزبه بمانی و سروش صحت بازیگران اصلی فیلم هستند.

میرباقری درباره انتخاب بازیگران این فیلم گفت:«اولین انتخاب ما برای این فیلم نیکی کریمی بود که خوشبختانه حضور این بازیگر قطعی شد، روزبه بمانی هم ابتدا قرار بود مشاور موسیقی فیلم باشد که بعد از دو سه جلسه ای که با هم داشتیم احساس کردم می شود از او به عنوان بازیگر استفاده کرد، از او به عنوان بازیگر استفاده کردم و تا به امروز از بازی او رضایت کامل دارم»

همچنین این کارگردان در ادامه افزود: «در این فیلم نیکی کریمی و روزبه بمانی در نقش خودشان قراردارند و فضای فیلم کاملا رئال است و در لوکیشن رئال هم کار می کنیم»

در خلاصه این فیلم آمده است: زوجی در آستانه مهاجرت از رفتن منصرف می شوند تا مشکلات گذشته خود را حل کنند، اما مشکلات آن ها را در مسیر جدیدی قرار می دهد.
روزبه بمانی ترانه‌ سرای شناخته شده این سال‌ها در این فیلم اولین بازی سینمایی خود را جلوی دوربین میرباقری تجربه خواهد کرد.
لازم به ذکر است بمانی در کارنامه ی هنری خود بازی در تئاتر را نیز دارد.

 

منبع: موسیقی پارس