اخبار داغ :

خاطرات «حامد همایون» از ضبط موسیقی با «بهنام بانی» در استودیوی زیرزمین تا انتشار «چتر خیس»

حامد همایون

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: شنبه 24 شهریور ماه، حامد همایون خواننده ی پرطرفدار موسیقی پاپ، در برنامه فرمول یک به میزبانی علی ضیا حضور داشت و این خواننده، قطعه ی جدید خود را که برای شب های محرم ساخته است، رونمایی کرد.

این قسمت از برنامه فرمول یک، با نظرسنجی خواننده موفق بین بهنام بانی و حامد همایون همراه بود که همایون در واکنش به این نظرسنجی، از میزان صمیمیت خود با بهنام بانی سخن گفت و بیان کرد که به بانی رای می دهد.

حامد همایون که با خواندن تیتراژ برنامه فرمول یک به شهرت و محبوبیت رسید، در این خصوص چنین توضیح داد: “زمانی که فرمول یک را خواندم، قطعه «به چشمات قسم» و… منتشر شده و مورد استقبال قرار گرفته بود. آن زمان در استودیویی که در زیر زمین بود؛ من و بهنام بانی با هم کار می کردیم و ملودی می ساختیم که زندگی مان بگذرد”.

وی درباره قطعاتی که برای محرم تولید کرده است نیز بیان داشت: “حرف زدن درباره این آثار، حالم را دگرگون می کند؛ چون همه ی آهنگ های محرمی ما اتفاقی بوده است”.
با رونمایی از قطعه ی جدید «معجزه» در این برنامه، حامد همایون اظهار کرد که امیدوار است این اثر مقبول درگاه الهی و مردم قرار گیرد.

این خواننده ی پاپ در خصوص موفقیت خود در سال 95 و همچنین انتشار قطعه ی زیبای «چتر خیس»، چنین توضیح داد: “خوشبختانه آن اتفاقی که باید، برای من افتاد. وقتی چهره ی جدیدی وارد موسیقی می شود که بازار خالی است. درباره «چتر خیس»، نه تنها فرد دیگر، بلکه خود من هم شاید نتوانم مثل آن را تولید کنم. چنانچه سه سال گذشته و ترکی با آن رقابت نکرده است”.

همایون در پاسخ به ذکر نام یک هنرمند به عنوان بهترین خواننده ی ایران گفت: “در موسیقی پاپ، نمی توانم یک نفر را نام ببرم؛ اما چند نفر را می گویم. در پاپ کلاسیک حمید حامی و نیما مسیحا و در پاپ سنتی محمد اصفهانی با اختلاف عجیبی خواننده ی خاصی هستند”.