اخبار داغ :

درآمد حاصل از کنسرت شهرام ناظری و گروه کامکارها به ساخت مدرسه اختصاص داده می شود

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: طی نشست رسانه ای شهرام ناظری و هوشنگ کامکار اعلام کردند که درآمد حاصل از کنسرت خود را، همانند سال گذشته که به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص دادند، خرج ساخت مدرسه خواهند کرد. صبح روز دوشنبه پنجم شهریور ماه، محمد حسین توتونچیان مدیر موسسه ی فرهنگی هنری ققنوس، که سال گذشته سرپرستی کنسرت این دو هنرمند به نفع زلزله زدگان را بر عهده داشت، بیان کرد که یک مدرسه 6 کلاسه در ثلاث باباجانی ساخته می شود و یک تفاهمنامه با حضور مدیر انجمن خیرین مدرسه ساز امضا شده است. توتونچی همچنین اعلام کرد که اگر شرایط فراهم باشد، در 6 ماه آینده کار های ساخت مدرسه انجام می گیرد.

مدیر موسسه ی ققنوس همچنین درباره کمک های مردمی که به حساب هنرمندان واریز می شد و این موضوع باعث ایجاد حاشیه شده بود، اظهار کرد که ما از مردم نخواسته ایم که به ما پول بدهند بلکه کنسرت برگزار کردیم که مردم برای حضور در آن پولی را هزینه کردند و استاد ناظری و گروه کامکار ها این پول را برای مردم کرمانشاه هزینه کردند.

شهرام ناظری همچنین در خصوص برگزاری کنسرت های رایگان خیابانی اظهار داشت که وقتی پسر شجریان اعلام کرد که می خواهد در خیابان کنسرت برگزار کند من هم خوشحال شدم و پیش خود گفتم که این کار اتفاق خوبی است؛ اما برگزاری کنسرت در خیابان دردی از مردم را دوا نمی کند و می توان به جای برگزاری کنسرت های خیابانی کنسرت های ارزان تری برای مردم برگزار کرد به این دلیل که کنترل کنسرت در خیابان شرایط سختی دارد و مشکلات آن معلوم نیست.