اخبار داغ :

در «قرص قمر» سعی کردیم فضای پاپ مدرن را در یک کار شاد نشان دهیم

حامد برادران

موسیقی پارس: «حامد برادران» خواننده و تنظیم کننده بسیاری از قطعات محبوب، با انتشار پیامی در فضای مجازی راجع به آثاری که تاکنون ساخته است، توضیحاتی را ارائه داد و از همراهی و حمایت هواداران خود، تشکر کرد.
متن پیام وی به این شرح می باشد:
«سلام و درود بیکران
همیشه سعی کردم تو تمام این سالهایی که براتون کار ساختم بیشتر از حال روز بازار موسیقی تا حدی سلیقه ی‌ خودم و تو کارهایی که اختیارش کاملآ دست خودمه اعمال کنم … از همون اول تا الان ( جادوی خاص … چشمای مست …کجا میری … عاشقم کرده … اخماتو واکن … من یه دیوونم … عکس دوتایی … تو چه مغروری … بهت عادت کردم … همه دنیام … بسمه … قرص قمر.. و دهها کار دیگه ) که هممون باهاش خاطره داریم . سعی کردم تا جایی که میتونم از کسی کپی نکنم ولی الگو برداری کردم و الهام گرفتم تا دلتون بخواد … همین طور که خیلی از تنظیم ها رو میشنوم که نزدیک به الگوی کارای خودمم و اتفاقآ خوشحال میشم که تونستم هرچند کوچک تاثیر گذار باشم ، چون بدون الگو برداری و سعی در تکامل موسیقی و اضافه کردن خلاقیت فردی کارهامون هیچ معنی و مفهومی نداره … مسلمآ خیلی از ملودی ها و تنظیم ها با ریشه یابی مشابه ایرانی و خارجی میشه براش پیدا کرد و این یه عرف معمول در موسیقی …در کل میخوام بگم تا الان واسه طیف گسترده ای از سلیقه های مختلف کار ساختم و آرتیست های مختلف تو سبک های مختلف داشتم هم کار فاخر تولید کردیم هم کار به اصطلاح اینترتینمنت ولی خدارو شکر اکثر اوقات با نظر مثبت شما ، کسانی که سرنوشت یک آهنگ ، ترانه ، تنظیم رو مشخص میکنید رو به رو شدم و بابت این لطف بزرگ خدا رو شکر میکنم و از شما که به تلاش های من بها میدین و برای من انگیزه ایجاد میکنید تشکر میکنم و بدونید تا آخر قدر‌دانتون هستم .
میدونم هرچی جلوتر میریم انتظارات از ما بیشتر‌ میشه و همین طور حاشیه بسیار‌ زیادی برامون ایجاد میشه دوست دارم مثل همیشه ازمون حمایت کنید و بدونید ما کاری غیر از برای جلب رضایت و استقبال شما نمیسازیم .
« قرص قمر » با صدای بهنام بانی کاریه که خیلی سعی کردیم فضای پاپ مدرن و وینتیج قدیمی موسیقی رو تو یه کار شاد نشون بدیم که به نظر‌ خودم موفق بود و البته امیدوارم رضایت شمارو جلب‌ کنه و لحظه های شادی و براتون بسازه …
دوستون دارم خیلی زیاد خیلی زود تو کنسرت میبینمتون»