اخبار داغ :

دعوت حمید هیراد از منتقدان و خبرنگاران برای حضور در کنسرت

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: حمید هیراد خواننده مطرح موسیقی پاپ که عموما در هر دوره زمانی با حواشی مختلفی رو به رو شده است؛ این بار نیز به دلیل شبهه اجرای پلی بک در کنسرت، در صدر خبرها قرار دارد.

مدتی قبل علیرضا بدیع، شاعر و ترانه سرا در صفحه شخصی خود، ویدیویی به اشتراک گذاشت که نشان از اجرای پلی بک حمید هیراد در کنسرت داشت.

اما در مقابل حمید هیراد نیز ویدیویی از همان دقایق را اما با زاویه ای متفاوت، در صفحه شخصی خود منتشر کرد تا ثابت کند اجرای وی در کنسرت پلی بک نبوده و برخی با جا به جایی صدا در ویدیو سعی در تخریب وی دارند.

این کشمکش ها در فضای مجازی به همین جا ختم نشد و عده ای از هنرمندان همچون امیرعباس گلاب، عماد طالب زاده و ماکان بند از هیراد حمایت کردند و برخی همچون حمید حامی نیز، صحبت های علیرضا بدیع را درست دانستند و از آن دفاع کردند.

این حواشی ادامه دار، سرانجام واکنش دفتر موسیقی را در پی داشت و اعلام شد که برای رفع شبهه ها و احترام به هنر موسیقی و حقوق علاقه مندان موسیقی، تمامی فیلم ها و مدارک مربوط به اجراهای کنسرت اخیر حمید هیراد، توسط واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بررسی می شود و پس از آن با توجه به نتایج به دست آمده تصمیم گیری خواهد شد.

حال حمید هیراد از منتقدان، روزنامه نگاران و خبرنگاران حوزه موسیقی دعوت کرده است تا در کنسرت وی حضور یابند. تازه ترین کنسرت حمید هیراد در روز نهم مرداد ماه 97، طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.