اخبار داغ :

دفتر موسیقی وزارت ارشاد تمام مستندات کنسرت حمید هیراد را بررسی می کند

حمید هیراد

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: پس از حواشی به وجود آمده در خصوص اجرای زنده حمید هیراد در کنسرت، این بار دفتر موسیقی به بررسی اتفاقات می پردازد.

مدتی قبل علیرضا بدیع، شاعر و ترانه سرا در صفحه شخصی خود، ویدیویی به اشتراک گذاشت که نشان از اجرای پلی بک حمید هیراد در کنسرت داشت.

اما در مقابل حمید هیراد نیز ویدیویی از همان دقایق را اما با زاویه ای متفاوت، در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت تا ثابت کند اجرای وی در کنسرت پلی بک نبوده و برخی با جا به جایی صدا در ویدیو سعی در تخریب وی دارند.

این کشمکش ها در فضای مجازی به همین جا ختم نشد و عده ای از هنرمندان همچون امیرعباس گلاب و ماکان بند از هیراد حمایت کردند و برخی همچون حمید حامی نیز، صحبت های علیرضا بدیع را درست دانستند و از آن دفاع کردند.

این حواشی ادامه دار، سرانجام واکنش دفتر موسیقی را در پی داشت و اعلام شد که برای رفع شبهه ها و احترام به هنر موسیقی و حقوق علاقه مندان موسیقی، تمامی فیلم ها و مدارک مربوط به اجراهای کنسرت اخیر حمید هیراد، توسط واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بررسی می شود و پس از آن با توجه به نتایج به دست آمده تصمیم گیری خواهد شد.