اخبار داغ :

دنگ شو با ترکیب جدید فصل جدیدی را رقم میزند!

موسیقی پارس – حانیه امین آبادی: نشست خبری گروه «دنگ شو» پیرامون فعالیت های جدید این گروه ظهر روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه و با حضور اعضای بند دنگ شو و جمعی از اهالی رسانه و خبرنگاران در تالار وحدت برگزار شد.

«سيدعلى ميرمحمدى» مدير گروه هامين و مدیر برنامه های این گروه ضمن خوش آمدگویی توضیحاتی پیرامون فصل دوم فعالیت های رسمی گروه دنگ شو ارائه داد و از دوران ممنوع الفعالیتی این گروه به عنوان «فصل خزان دنگ شو» یاد کرد.

بر خلاف عقیده ی تعدادی از منتقدان که به تعامل نداشتن «دنگ شو» با رسانه های خبری اذعان داشتند،مدیربرنامه های این گروه با بیان اینکه شاید در آن برهه زمانی سیاست های کاری این گروه بر این بوده که تصمیمات جمعی گروه را یک نفر اطلاع رسانی کند و یا به صورت کلی این تعامل کمتر بین خبرگزاری ها و رسانه های موسیقی برقرار باشد؛گفت خوشبختانه سوء تفاهم های گذشته حل شده و در شروع فصل جدید فعالیت های این گروه این ارتباط قوی تر و بهتر خواهد بود.
وی در ادامه از معرفی مدیر روابط عمومی جدید گروه دنگ شو به منظور تعامل مستقیم با رسانه ها خبر داد.

در ادامه «طاها پارسا» ترانه سرای «دنگ شو» صحبت های خودرا با بیان اینکه «ای درد،ای یاد یار» قطعه ی رسمی گروه دنگ شو ست و متعلق به هیچ هنرمند دیگری نیست شروع کرد.
«پارسا» در ادامه از علاقه اش به بازخوانی کارهای قدیمیِ منتشر شده ی دنگ شو اینبار با صدای «میلاد باقری» گفت و با بیان اینکه امروز با حضور «میلاد باقری» با خیالی راحت تر ترانه مینویسد از «باقری» به لحاظ قابلیت های تکنیکی صدایش به عنوان خواننده ی مورد علاقه ی دنگ شو نام برد.

در ادامه تعدادی از خبرنگاران حاضر در جلسه سوالات خود را در باب مسائل حاشیه ای این گروه مطرح کردند و اعضای   گروه تک به تک به سوال ها پاسخ دادند.

«طاها پارسا» در باب sold out شدن یا نشدن بلیط های کنسرت دنگ شو گفت:
“ما به دنبال مخاطب باشعور و فهیمِ این سبک موسیقی هستیم و اصولا این اتفاق را اتفاق مهمی در زمینه ی کاری خود نمیدانیم و فقط در صدد رفع تکرار در آلبوم ها و کارهای آتی خود هستیم.
حتی اگر ۵۰ نفر مخاطب کنسرت های ما باشند باز هم با انرژی مضاعف به روی استیج میرویم و از کارمان لذت میبریم.”

در ادامه «میلاد باقری» از همکاری یک ساله اش با دنگ شو  و از اهمیت زمان در پخش کارهای تهیه شده ی این گروه صحبت کرد و اصلی ترین علت شنیده نشدن برخی از قطعات گروهش را ۶ ماه ممنوع الفعالیت بودن دنگ شو دانست.

«رضا شایا» پیانیست و تنظیم کننده ی قطعات دنگ شو برنامه های آینده ی این گروه را با حاضران در جلسه مطرح کرد که از مهمترین آنها میتوان به آماده بودن ۳ آلبوم با فضای کاری متفاوت از کارهای گذشته دنگ شو نام برد که «رضا شایا» زمان انتشار یکی از آنها را بعد از ماه محرم و صفر اعلام کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه تکنیک صداسازی ایرانی که در ابتدا در گروه دنگ شو شنیده میشد امروز در فضای موسیقی به شدت زیاد شده ، تفاوت آلبوم های جدید این گروه را به استفاده نکردن از این تکنیک ملزوم و مربوط دانست.

در آخر «علی محمدی» مدیر برنامه های این گروه ضمن تشکر ازحضور خبرنگاران از اطلاع رسانیِ دیگر برنامه های آینده ی گروه «دنگ شو» به صورت مکتوب در آینده ای نزدیک خبر داد.