اخبار داغ :

دومین آلبوم رسمی گروه «دنگ شو» منتشر شد

موسیقی پارس: دومین آلبوم رسمی گروه «دنگ شو»، پنج شنبه دوم شهریور ماه به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای فروهر» منتشر شد.

این آلبوم شامل ده قطعه با نام های  «باد گناهکار»، «خطا کردم»، «خطا نیست»، «عطار»، «چی‌زی»، «به شط»، «خلیج»، «حباب»، «خورشید می‌شوم» و «آخر قصه» می باشد.

از جمله عوامل تولید این اثر می توان به هنرمندانی همچون «طا‌ها پارسا» (خواننده، ترانه سرا و نوازنده ساکسفون)، «میلاد باقری» (خواننده)، «رضا شایا» (پیانو)، «صبا صمیمی» (تنبک و سازهای کوبه‌ای)، «خشایار روانگر» (درامز و سینی سایزر)، «سروش عدل» (گیتاربیس)_ اعضای اصلی گروه «دنگ شو»، و همچنین هنرمندان مه‌مانی همچون: «آیدین ترکیان» (کمانچه)، «اسحاق چگینی» (نی)، «ماکان خویی‌نژاد» (ویلنسل)، «آناهیتا دری» (هم‌خوان)، «مهرآذین» (هم‌خوان)، «کاوه عابدین» (صدابرداری، میکس و مسترینگ) و «مازیار باباباشی» (دستیار صدابردار) اشاره کرد.

همچنین آهنگسازی، ترانه و تنظیم اکثر قطعات این آلبوم را «طا‌ها پارسا»، «رضا شایا»، «میلاد باقری» به عهده داشتند؛ «آیدین آغداشلو» نیز در این اثر به دکلمه پرداخته است.

آلبوم «مدونای» علاوه بر فروشگاه ها و مراکز فرهنگی به صورتی اینترنتی «در سایت ریتمو» نیز قابل خرید و دانلود قانونی می باشد.

گفتنی است تور کنسرت های تهران و شهرستان این گروه نیز به زودی آغاز می شود و دهم شهریور ماه نیز درفضای باز برج میلاد به اجرای برنامه  خواهند پرداخت.