اخبار داغ :

رضا صادقی آلبوم «شب بارونی» را منتشر می‌کند

موسیقی پارس: در آخرین شب از آخرین ماه فصل پاییز آلبومی با نام «شب بارونی» منتشر خواهد شد که «رضا صادقی» خواننده آن خواهد بود.

این خواننده با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود نوشت : « شب یلدا … وعده من با احساس شما … این آلبوم پیش درآمد یک آلبوم قدرتمنده که به‌صورت سی دی تقدیم میشه .. با حضور آدمهایی اهل فن و موسیقی و عشق … اسم آلبوم و بزودی اعلام می کنم … این آلبوم اینترنتی نیاز به حمایت شما جانانم داره برای کمک به نیاز آدمهایی که سوز سرما رو دوست ندارن … شک ندارم به حمایتتون و یلدای امسال مال ماست …. تا یلدا »

این آلبوم شامل 5 قطعه است  که فضایی عاشقانه خواهد داشت و به گفته رضا صادقی ترانه هایی متناسب با شب یلدا خواهد داشت. همچنین نحوه فروش  آلبوم به این صورت خواهد بود که علاقه مندان می توانند آن را از سایت «بلک شاپ» خریداری کنند که عواید حاصل از فروش آن به کودکان کار خواهد رسید، ضمنا علاقه مندان می توانند آن را به صورت رایگان از تمامی سایت های موسیقی دانلود کنند. فرشید ادهمی نیز در این آلبوم با آهنگسازی و تنظیم قطعه «شب بارونی» با رضا صادقی همکاری داشته است. تور کنسرت های این خواننده نیز به زودی و از 27 آذر ماه در تهران آغاز خواهد شد و در ادامه باید شاهد حضور او در سالن های کشور آمریکا باشیم.

شایان ذکر است رضا صادقی به زودی نیز آلبومی به صورت فیزیکی منتشر خواهد کرد که جزییات آن به زودی از «موسیقی پارس» منتشر خواهد شد.

reza sadeghi 2

منبع: اختصاصی موسیقی پارس