اخبار داغ :

رونمایی از آلبوم موسیقی «بمب؛ یک عاشقانه» در اروپا

فیلم سینمایی «بمب؛-یک عاشقانه»

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: آلبوم موسیقی فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» همزمان با اکران آن توسط کمپانی ECM در سالن IANOS رونمایی شد. این آلبوم موسیقی که «همه پرندگان» نام دارد، ساخته «النی کاریندرو»، آهنگ ساز یونانی می باشد.

در مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «همه پرندگان» النی کاریندرو ضمن تشکر از طراح جلد آلبوم، کریستوس بوکوروس و همچنین سقراط سینوپولوس، نوازنده سرشناس چنگ، از تجربه همکاری خود با پیمان معادی نیز سخن گفت.

در ادامه مراسم، یک منتقد یونانی به صحبت در خصوص این آلبوم پرداخت و بیان داشت که «بمب؛ یک عاشقانه» بافت موسیقایی رمانتیک و لطیفی دارد و از این جهت به موسیقی فیلم های آنجلوبولوس نزدیک می شود. وی همچنین با اشاره به نوازندگی النی کاریندرو گفت که پیانوی النی نقشی کلیدی در این آلبوم بازی می کند و عشقی را در پایان به نمایش می گذارد که آن را نمی بینیم؛ ولی احساسش می کنیم. این منتقد یونانی از ویژگی های آلبوم «همه پرندگان» جادوی ملودی، رنگ و ریتم موسیقی را نام برد.
گفتنی است موسیقی فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» با آهنگسازی «النی کاریندرو» در بخش بهترین موسیقی متن جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک نامزد شده است.

فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» به تهیه کنندگی احسان رسول اف، کارگردانی پیمان معادی و ایفای نقش بازیگران سرشناس کشور همچون لیلا حاتمی، پیمان معادی، حبیب رضایی، سیامک انصاری و سیامک صفری، هم اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.