اخبار داغ :

رکورد عجیب موزیک ویدیویی که طی یک روز ۷۰ بار از صدا و سیما پخش شد!

حامد محضر نیا

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: یکی از موزیک ویدیوهای محبوبی که برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تولید شد، کلیپی با حضور سه خواننده و یک دکلمه خوان بود.
کلیپ «جام جهانی» با حضور حامد محضرنیا، حامد طاها، مهدی شکوهی و عبدالله روا بارها از شبکه های سیما و به خصوص شبکه ورزش پخش شد.
با توجه به آن که پیش از این حامد محضر نیا در سال ۲۰۱۴ اثر ماندگار و پرطرفدار «قهرمان ایرانی» را تولید کرده بود؛ رییس مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما به دنبال تولید یک اثر محبوب و چند صدایی برای حمایت از بازیکنان تیم ملی ایران بود و با پیشنهاد تولید چنین اثری، به بررسی و تحلیل آثار موفق تولید شده در این رابطه پرداختند و به قطعات «ای سرزمین ایران، ای مرز عشق و ایمان» با صدای مهدی شکوهی و «پهنه اروندت سلام» با صدای حامد طاها رسیدند و عبدالله روا را که خود ترانه سرا ملی و سابقه اجرای برنامه های تخصصی ورزشی و‌فوتبال را در کارنامه دارد، به عنوان دکلمه خوان انتخاب کردند.
در این کلیپ آثار با میکس و تنظیم جدید آماده پخش شد و حتی پس از برد تیم ملی ایران برابر مراکش نیز این اثر از شبکه سه سیما و به مرور در تمامی شبکه ها پخش شد.
اما رکورد منحصر به فردی که تنها خاصِ این موزیک ویدیو است، ۷۰ بار پخش آن در شبکه های صدا و سیما تنها در یک روز است که بعید به نظر می رسد چنین رکوردی به راحتی شکسته شود.