اخبار داغ :

زمان جدید برگزاری کنسرت «علیرضا قربانی» مشخص شد

موسیقی پارس:  «علیرضا قربانی» که پیش از این قصد داشت کنسرت خود را  ۱۸ و ۱۹ خرداد اجرا کند؛ هفته گذشته برای همدردی با آسیب‌دیدگان و بازماندگان حادثه تروریستی تهران، کنسرت خود را لغو کرد و حال اعلام شد که این برنامه 3 تا 6 تیر ماه، به آهنگسازی «سامان صمیمی» و با عنوان فروغ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

«علیرضا قربانی» در این خصوص یادداشتی را در صفحه مجازی اش منتشر کرده است که به شرح زیر می باشد:

«دوستان وهمراهانِ عزیز
سپاسگزارم از لطف و همراهی که در رابطه با لغو کنسرت قبلی به دلیل همزمانی با حادثه تروریستی تهران داشتید. همه ما عمیقاً از این اتفاق رنجیده هستیم، برای شهیدان این اتفاق علو درجات می‌کنیم و برای بازمندگان هم صبر و شکیبایی.
همانطور که وعده داده بودیم، با همکاری دوستان محترم در بنیاد رودکی و وزارت ارشاد توانستیم نزدیک‌ترین تاریخ ممکن را برای کنسرت جایگزین کنیم.
تاریخ‌های ۳ الی ۶ تیرماه ( ساعت اجرا ٢١:٣٠ ) و مصادف با عید سعید فطر برای جایگزینی کنسرت قبلی در نظر گرفته شده. با توجه به اینکه تعداد زیادی از عزیزانی که بلیت تهیه کرده بودند، برای جا به جایی بلیت‌ها حق انتخاب داشته باشند، با همکاری همكارانمان در سایت ایران‌کنسرت تصمیم گرفتیم تمامی مبالغ بلیت‌های خریداری شده عودت داده شود و این امکان فراهم شود که از فردا ( دوشنبه ۲۲ خرداد) ساعت ١٠ صبح ،امکان خرید بلیت مجددا از سایت ایران‌کنسرت فراهم شود.
سپاسگزار از همراهی و شکیبایی شما.
مشتاق دیدارتان هستیم
»