اخبار داغ :

«زندان» چاوشى منتشر مى شـــــود

موسيقى پارس: به گفته روابط عمومى برنامه تلويزيونى «خندوانه»، جديدترين اثر «محسن چاوشى»در تاريخ دهم بهمن ماه رونمايى و منتشر ميشود.
بنابر اطلاعيه اى كه از سوى روابط عمومىِ اين برنامه منتشر شده است،عروسكى جديد در راه است. همچنين قطعه «زندان» با صداى «محسن چاوشى» در تاريخ دهم بهمن ماه منتشر ميشود.
‎سارا شمیرانی (مسئول روابط عمومی برنامه خندوانه) در رابطه با انتشار قطعه جديد «محسن چاوشى» گفت: به امید خدا قرار است 10 بهمن قطعه محسن چاوشی برای برنامه «خندوانه» پخش شود.وى افزود : با توجه به اینکه تاکنون چند بار این تاریخ تغییر پیدا کرده، امیدوار هستیم این سری این قطعه در زمان مشخص روی آنتن رود.
‎او ادامه داد: با توجه تمدید قرارداد برنامه «خندوانه» با شبکه نسیم، قرار است تولید و پخش این برنامه پرمخاطب تا شهریور ماه سال 96 ادامه پیدا کند. برای عید نوروز هم یکسری برنامه های ویژه تر ساخته می شود که شاید شرکت کردن مردم در بخش های اجرایی مسابقه «خنداننده شو» به زمان نوروز منتقل شود.

‎مسئول روابط عمومى برنامه خندوانه در ادامه گفت : موضوع حضور عروسک های جدید در برنامه «خندوانه» همچنان مطرح است اما مشخص نیست که این عروسک ها چه زمانی در برنامه حضور پیدا کنند.

‎گفتنی است برنامه تلویزیونی «خندوانه» هر شب ساعت 23:00 روی آنتن شبکه نسیم می رود.