اخبار داغ :

“زنگوله” در برج آزادی برای کودکان می نوازد

موسیقی پارس: کنسرت گروه موسیقی “زنگوله” به سرپرستی “سجاد تنها” و خوانندگی “محمدصادق لشگری” 27 بهمن در برج آزادی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی برج آزادی، گروه “زنگوله” که از سال 1393 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و تا کنون در سالن های رودکی، ارسباران و نیاوران به اجرای برنامه پرداخته، هشتمین کنسرت خود را در سالن اصلی مجموعه برج آزادی برگزار می کند.
گروه موسیقی زنگوله با اجرای موسیقی مقامی و سنتی ایران در قالب تصنیف و ترانه های کودکانه سعی دارد این موسیقی و نیز رسوم و داستان های اصیل ایرانی را به کودکان و نوجوانان معرفی کند.
در کنسرت پیش رو قرار است یک گروه 34 نفره متشکل از ارکستر کوبه ای کودکان، نوازندگان بزرگسال و با همراهی گروه حرکات فرم، در دو بخش 12 قطعه چون «خانه ما»، «حاجی فیروز»، «بابا بزرگ»، «چهارشنبه سوری» و … را در دستگاه های شور، نوا و چهارگاه به اجرا در بیاورند.
اشعار این قطعات از میان آثار شاعران مطرح حوزه کودکان از جمله مصطفی رحماندوست، جعفر ابراهیمی، محمود کیانوش، شکوه قاسم نیا، سجاد تنها و زهرا زواری انتخاب شده اند.
مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی شامگاه جمعه 27 بهمن از ساعت 18:30 میزبان گروه موسیقی “زنگوله” به سرپرستی “سجاد تنها” و خوانندگی “محمدصادق لشگری” خواهد بود.
علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیت این کنسرت به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.