اخبار داغ :

«سالار عقیلی» با همکاری گروه «مولانا» در تالار وحدت به روی صحنه می رود

موسیقی پارس: تالار وحدت میزبان گروه موسیقی «مولانا» به سرپرستی و آهنگسازی «محمد جلیل عندلیبی» است. این گروه اولین کنسرت سال جدید خود را به خوانندگی «سالار عقیلی» و در دو روز هشتم و نهم اردیبهشت راس ساعت ۲۱:۳٠ در تالار «وحدت» «تهران» اجرا می کند.
اعضای گروه «مولانا» در این کنسرت، «محمد جلیل عندلیبی» (سرپرست، آهنگساز نوازنده سنتور)، «سالار عقیلی» (خواننده)، «جابر اطاعتی» (نوازنده کمانچه)، «سانوا عندلیبی» (نوازنده عود)، «امیرحسین رضا» (نوازنده تار)، «فرهاد عندلیبی» (نوازنده دف)، «آراس رجبی» (نوازنده نی)، «سالار عندلیبی» (نوازنده تمبک) هستند.
بداهه نوازی تار و تمبک در «شور» و «ابوعطا» با هنرمندی استاد «امیرحسین رضا» و «سالار عندلیبی» در بخش اول این کنسرت اجرا می شود و در بخش دوم نیز شامل بداهه نوازی درآمد «شوشتری» و ورود به «اصفهان»، تصنیف صبوحی زدگان (شعر مستوره کردستانی)، ساز و آواز بیات راجع و ورود به دشتی، تصنیف میهن ای میهن (شعر ابوالقاسم لاهوتی)، ساز و آواز دشتی و فرود به شور، تصنیف وطنم خوشتر (شعر محمدجلیل عندلیبی، برداشتی از مستوره کردستانی)، ساز و آواز «شور» و ورود به «اصفهان»، و تصنیف در این عشق بمیرید (شعر مولانا) می باشد. همچنین قرار است که بخش هایی از آلبوم «میهن» «سالار عقیلی» نیز اجرا شود. آهنگسازی این آلبوم نیز به عهده «محمد جلیل عندلیبی» است.