اخبار داغ :

سال پرکار کاوه یغمایی با تور کنسرت های ایران، اروپا و آمریکا

موسيقي پارس_حسام سلیمانی: کاوه یغمایی در آستانه نخستین کنسرت خود در سال 1397 امیدوار است که آلبوم «مرد عنکبوتی» را تا پایان امسال منتشر کند.
یغمایی که آخرین بار اسفند ماه سال گذشته با هنرنمایی نوازنده های بین المللی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفته است، به زودی با هواداران تهرانی خود دیدار خواهد کرد. وی که در تابستان سال گذشته تور کنسرت خود را در شهر های (اهواز، تبریز، شیراز، رشت و بندرعباس ) برگزار کرد، قصد دارد تا این بار در شهرهای جدید نیز اجرا داشته باشد و روی صحنه برود. در کنسرت آذر ماه او قرار است قطعاتی که تا کنون اجرا نشده اند و قطعات جدید از آلبوم مرد عنکبوتی اجرا شود.
گفتنی است یغمایی پس از اجرای کنسرت خود در روزهای 15 و 16 آذر ماه در تالار وزارت کشور تهران، تور کنسرت های شهرستان را آغاز خواهد کرد و پس از آن در کشورهای آمریکا،کانادا و همچنین کشور هایی از اروپا اجرا خواهد داشت.
خواننده آلبوم (مترسک) که تاکنون آلبوم های موسیقی به نام های «سکوت سرد»، «منشور» و… را منتشر کرده است و اخیرا آلبوم تصویری کنسرت 1395 خود و موزیک ویدیوی قطعه «کوله» را در دسترس مخاطبان قرار داده است، قرار است قطعات تصویری بیشتری را ساخته و پخش کند.
شایان ذکر است قبل از کنسرت تهران، موزیک ویدیوی جدیدی از آلبوم مرد عنکبوتی پخش خواهد شد و DVD کنسرت سال 96 که با همراهی نوازندگان بین‌المللی اجرا شده بود نیز منتشر می شود.